poniedziałek, 9 marca 2020

Dzień Kobiet

Dzień Kobiet, 8.III.
Z okazji tego święta, kartka dla Pani wychowawczyni kl II.
Oczywiście wzór od Ewy

I kwiatek we szkle 

Po tulipanie dla dziewczynek
ze skromnymi życzeniami 


I razem w komplecie 

Ja natomiast od moich synków dostałam 
Kwiatki z ogrodu sąsiadki 

A od mojej kochanej Agaty dostałam takie kwiatki i piękny koszyczek z baziami. 

Jak dobrze liczę nasze spotkania
 są już 4 rok. 
Mam nadzieję, że dziewczyny nie pogniewają się jak zamieszczę nasze zdjęcie. Chociaż skład nasz zmienia się co roku,ciesze się na te spotkania jak małe dziecko. 
Pozdrawiam gorąco 
🌷

10 komentarzy:

  1. Bo takie spotkania są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tylko czemu ten czas wtedy tak szybko leci. Jeszcze tyle rzeczy do obgadania.
      Pozdrawiamy.

      Usuń
  2. Jaka piękna i pomysłowa kartka - podoba mi się pomysł umieszczenia imion dzieci.
    I jak dobrze spotkać się i pogadać w przyjaznym gronie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Imiona wymyśliłam w ostatniej chwili. Początkowo miały być z góry na dół. Ale może ktoś by miał pretensje, że ktoś pierwszy a ktoś ostatni. Tak chyba jest sprawiedliwie. Dobrze, że ten pomysł wpadł mi do głowy.

      Usuń
  3. Rewelacyjna karteczka i urocze dowody sympatii od chlopcow :) miłe to bardzo ! A spotkanie, tak to było 4, leci czas....:) dzieki Sylwio ze jestes!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest świetna z tymi imionami chłopakami :) I faje spotkanie z dziewczynami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takiej kartki i fitonii w szkle też bym się bardzo ucieszyła :-)
    Na takich spotkaniach czas pędzi dwa razy szybciej, wniosek: trzeba się częściej spotykać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa. Michał mówił, że pani zadowolona.
      Pozdrawiamy.

      Usuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...