sobota, 30 września 2023

Czas

 Tym razem dziewczyny z klubu za zadanie do zdobienia wymyśliły coś związane z czasem.

U nas czas leci, ale i u Was pewnie też.

Często to słyszę.

Szczegóły zabawy TU


Do konkursu zgłaszam pracę Piotra, który jako gospodarz klasy wymyślił sprawiedliwy podział między dziećmi jako dyżurni.

A mianowicie jest to Koło fortuny,

Codziennie będą przez cały (czas) rok szkolny kręcić tym kołem i to ono zadecyduje kto w danym czasie będzie pełnił tą funkcję przez cały dzień.



Koło oczywiście się kręci czego nie widać na zdjęciu.
Pomysł wydaje się być dobry, dzięki temu dzieci będą mogły uniknąć kłótni kto z kim ma dyżurować:)))

W międzyczasie Piotr był na urodzinach u koleżanki na co powstała z moją pomocą kartka urodzinowa.


I rysunek Poli 


Oraz malowanie kropek przez Szymona pastelami do ubrań z okazji święta kropki 



Chłopaki nasi i Agaty wystartowali w gminnych zawodach strażackich 




I jeszcze kartki od Poli dla cioci z okazji urodzin.



Obecnie u nas z tym czasem bywa różnie, dużo wyjazdów i obowiązków.
Trzeba dobrej organizacji żeby to Wszystko pogodzić.

Pozdrawiam.
;)


czwartek, 28 września 2023

Mapka

 Tym razem karteczka urodzinowa według mapki którą znalazłam na stronie

DIY



Kartka powstała na urodziny mojej siostry
I już stoi w Gorzowie Wlkp. 




Pozdrawiam gorąco.





środa, 20 września 2023

Harmonijkowa kartka

 Uwielbiam podpowiedzi w robieniu i składaniu kartek.

Tą podpowiedź znalazłam na stronie Diy 

Kartka moja powstała na urodziny,

Ciekawa forma harmonijkowa.










Zgłaszam kartkę do zabawy dziewczyn


Pozdrawiam gorąco.



sobota, 16 września 2023

Sukienka.

 Liva na świrach obejrzałam, ale karteczka powstała dopiero teraz.

Karteczka w kształcie sukieneczki.

Fajna forma. 






Live prowadziła oczywiście Ula.
 Szkoda, że świry zniknęły z bloga.


Pozdrawiam gorąco.


piątek, 1 września 2023

Zabawa

 zabawa w Klubie

Tematem przewodnim były wakacyjne zabawy, my  czas wakacyjny spędziliśmy razem i to była dla nas najlepsza zabawa.

Wakacje zaczęliśmy ogniskiem 


Zrobiłam też taki tort z kwiatami z masy,
Świetna zabawa, mówię Wam.


Dzieci zrobiły lizaki z posypką 



Apolonia nakręciła papiloty 


Rysunek na tablicy 


Przebieranki 



Trochę urlopu spędziliśmy nad morzem, 




Wybraliśmy się na wschód słońca o 5:30 
Piękny widok 





Tu ciąg dalszy zabawy nad morzem, ale w basenie 



Wspólne robienie naleśników 



Zabawa w duchy 


Najnowsza planszówka 


Szymona rysunek malowany kawą 


Następny tort, z okazji urodzin Gabrysi.
Zaprosiła paru przystojniaków, zaskoczyli mnie tymi garniturami:))



Kołysanka dla misia w wykonaniu Poli 


I na koniec tej zabawy Wspólne zdjęcie.


Pozdrawiamy wszystkich, dziękujemy za wspólną zabawę i życzymy udanego roku szkolnego.

.......aaaaa, no i najważniejsze.
Ponad 300 km przejechane na rowerze przez Michała.
Taki cel postawił sobie na początku wakacji:)


Życzę każdemu takiej wytrwałości w dążeniu do celu.

No to cześć:)))







Gratulacje

 A dzisiaj karteczka z okazji narodzin Tym razem powstała też koperta do kartki  I wszystko razem prezentuje się tak: Komplecik ten zgłaszam...