środa, 12 sierpnia 2020

Kartka domowa.

Kartka ta spadła mi z nieba a raczej od Ewci z jej bloga. I jej inspiracji dla Świrów Rękodzieła
Kartkę zrobiłam od razu ale mogę dopiero teraz ja pokazać. 
Potrzeba zrobienia była taka, że szłam do koleżanki do nowego domu. I chciałam jej coś podarować, żeby nie iść z pustymi rękami. 




Do kartki dorobiłam pudełko do którego zapakowałam słodkości. 
Ozdobami dodatkowymi są przysłowia polskie związane z domem i gospodynią. 





A tu już kartka razem z pudełkiem 






 

To pozdrawiam gorąco a Ewci dziękuję za pomysł. 

8 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo, że moja kartka Cię zainspirowała:-) Nawet murek widzę wykonany według własnej maski :-) Pudełko z cytatami pomysłowe :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewa. Szablon na murek sama sobie wycięłam a z braku laku masę na cegły też sama ukręciłam.
      Dzięki jeszcze raz za inspiracje. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Sylwuś, ta kartka jest rewelacyjna. Razem z pudełkiem tworzy wspaniały komplet. Jesteś bardzo kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Gosiu za tak miłe słowa. Staram się jak mogę. Pozdrawiam

      Usuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...