piątek, 16 października 2020

Mapka

 Kolejna praca z mapką na stronie The scrappy

Kartka na urodziny mojej mamy 



I jeszcze losowano z okazji mojego roczku. 
W ogłoszeniowym poście komentarze zostawiły 4 osoby. Moje najmniejsze dziecko zrobiło losowanie z samego rana, bo później nie będzie czasu pewnie. 
Wiecie - impreza. 



Osobą do której poleci mój skromny upominek jest Małgosia.
Małgosiu proszę prześlij na mój adres e-mail swój adres do wysyłki upominku. 
Sylwiamizerska@interia.pl 

Jednak postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobę za pomoc na samym początku prowadzenia bloga. 
Jest to Agata
Gratuluję dziewczyny. 

Dzięki jeszcze raz wszystkim, że jesteście i tworzycie to superowe miejsce jakim jest blog. 
Pozdrawiam. 





18 komentarzy:

  1. Super karteczka wyszła z tej mapki! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ale pomogłam Sylwio. Niewiele, jednak dzieki wielkie ze pamiętasz, jestem wciąż pod wrażeniem ze to juz rok minął .... i sto lat dla Mamy, zdrowka przede wszystkim i radosci :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, to już rok 365 dni. Ale postów tylko 125. Cieszę się, że Powstało to miejsce w postaci bloga niczym pamiętnik.
      A życzenia dla mamy przekażę. Dziękuję.

      Usuń
  3. Ojej, ale mi szczęście dopisało. Cieszę się, że ta śliczna iskierka mnie wylosowała.
    Kartka jest urocza i radosna. Wszystkiego najlepszego dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak Gosiu. To ciebie wylosowala mała Apolonia. Gratuluję Ci bardzo i dziękuję, że odwiedzasz mój blog. Postaram się paczuszkę po niedzieli wysłać o ile nas nie pozamykają. 😘

      Usuń
  4. Gratuluję dziewczynom, ja oczywiście przegapiłam rozdawajkę , ale serdecznie gratuluje pierwszych urodzinek . Mam problem z obserwowaniem Twojego bloga bo nie masz na nim gadżetu Obserwatorzy. Warto go zainstalować, Jak masz problem Agatka na pewno pomorze a jak nie to i ja służę pomocą.
    Karteczka świetna , widać nie masz problemów tworzenia wg mapek co mnie bardzo cieszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje rocznicy i całkiem pokaźnej liczby postów :) Śliczna kwiatowa praca dla mamy :) uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :-)

    Gratuluję Tobie i Wyróżnionym i czekam na kolejne wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki. Mam nadzieję, że wpisów nie zabraknie mimo ciężkiego czasu. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bukiet kwiatków :) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo słodka i urocza kartka. Taka do schrupania. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu The Scrappy Sketches. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza karteczka, pastele, takie delikatne, super!

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...