piątek, 23 października 2020

Podziękowanie

 Taka karteczka skromna, na podziękowanie dla  koleżaneczek blogowych, które skomentowały urodzinowego posta. 

Dla Agaty 






I dla Małgosi 






Dziękuję dziewczyny, że jesteście. 
Że wszystkie przygarnełyście mnie do blogowego grona. 
Widzę też, że życie blogowe trochę spowolniło. Jest to pewnie związane z tym, że mamy ograniczony kontakt i trochę mniej się obdarowujemy z bliskimi. 
Mam nadzieję, że to wszystko minie i wszystkie blogi będą tętniły życiem. 
U nas zapowiada się nauka zdalna, więc i mnie będzie mniej na blogu. 
Pozdrawiam gorąco. 
Pa. 💞


18 komentarzy:

  1. No proszę teraz to mi się bardzo podoba, spróbuję nagonić Ci trochę obserwatorów :-)
    Karteczki świetne powstały i jak fajnie wszystko powycinane. mnie nożyczki nie bardzo lubią zresztą tak jak i kredki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo dobrze się pracuje z papierem. Póki co nie mam czasu na inne robótki. Od czasu do czasu chwycę za szydełko, ale tylko jakieś małe dzieła powstają. Dzięki Aniu. Jak coś to pisz, chętnie skorzystam z poprawek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie ładne karteczki , ale ta z motylkami ciut bardziej mi się podoba;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kartki są śliczne. Obdarowane na pewno były zadowolone :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obdarowane Piszą mi, że się podoba. Więc ja też jestem zadowolona. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Sylwuś, jeszcze raz dziękuję za tą piękną karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiałam się robienia dla Ciebie kartki. Twoje Albumy i kartki są takie ładne to myślałam, że Ci się nie spodoba. Dzięki Gosiu. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  6. Obie kartki swietne Sylwio a ta pierwsza najbardziej, bo jest juz moja! Dziekuje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z myślą o Tobie robiona i w Twoim kolorze nawet wyszła. Dzięki, że jesteś.

      Usuń
  7. Śliczne kartki. Papier to jakby nie moja działka, więc tym bardziej podziwiam wszelkie kartki i inne papierowe prace u innych. Wczoraj trochę pospacerowałam po Twoim blogu :) Fajne miejsce, a dzieciaczki masz kochane :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wszystkie miłe słowa. To miejsce moje jeszcze cały czas się tworzy. I wymaga ulepszeń. Ale przy dzieciaczkach tych słodkich mam ograniczony dostęp do internetu. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiamy gorąco.

      Usuń
  8. Śliczne kartki! Rzeczywiście na blogach jest troszkę mniej aktywnie. Ale i czas ciężki. Mój starszy syn ma nauczanie zdalne, a młodszy chodzi do szkoły bo jest w trzeciej klasie. Trzeba to jakoś przetrwać :)). Miłego weekendu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają kartki. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ale ślicznie podziękowałaś koleżankom, kartki są przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki :)
    A spowolnienie? Cóż. Sama się łapię na tym, że z prostej przyczyny nie odwiedzam tych wszystkich blogów, które bym chciała...CZASU brakuje ;p choć staram się go nie marnować...kiedyś siedziałam po nocach, ale teraz już zwyczajnie zmęczona jestem ;p poza tym pobudki nocne najmłodszej latorośli też swoje robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A no tak. U nas pobudki też wciąż trwają jeszcze.

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...