piątek, 30 października 2020

Zakładka

 Gruba książka u Hubki - ot niby proste. Ale książkę znaleźć gorzej.



U mnie jednak padło na książkę kucharska. Może nie jest najgrubsza, ale jak zbiorę wszystkie razem to zajmują 3/4 półki. 

Zakładki są 4 bo nie sposób jedną zaznaczyć wszystkiego gdzie uwielbiam zaglądać. 

Do tej pory zaznaczałam w spisie treści zakreślaczem to co lubię. 

Póki co wszystkie cztery będą w jednej książce. Oczywiście przepisów do których wracam jest więcej, to i może powstaną jeszcze jakieś nowe zakładki.

Ową książkę dostałam od męża, wtedy jeszcze chłopaka w 2004r.

Jest ona z obrazkami co mnie bardzo ucieszyło gdyż jestem wzrokowcem. 

Ma 523 strony. Oczywiście nie przeczytałam jej całej, ale obrazki oglądnęłam wszystkie.

Do stworzenia zakładek posłużyła gazeta z poradnika.

Pierwsza zakladka pt. Codzienność 



Druga jest Energetyczna


Trzecia jest w przedziale Po Swojemu. 



I ostatnia. Ta podoba mi się najbardziej. 
Ten pusty garnek, który woła codziennie:
Wyczaruj coś 



No, takie to zakładki powstały u mnie. 
Może trochę kiczowe ale są. 
Pozdrawiam gorąco wszystkich odwiedzających. 
Pa. 

16 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł. Zakładki świetne. Wyglądają jak kawałki pizzy lub kanapeczki:))) Pasują jak ulał do książki o takiej tematyce.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie mówiąc, mi się naprawdę podobają. Ale kiedy oglądam zakładki innych dziewczyn myślę, że są zbyt proste. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Sylwuś, świetne są te zakładki - takie kolaże z intrygującymi napisami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałaś genialny pomysł z tą książką kucharską przecież to wielka cegła, która jest chyba w każdym domu. A temat zakładek to wszystko co związane z jedzeniem. Jak byś opublikowała tego posta wcześniej jak nic bym Ci pomysł ukradła.
    A zakładki wyszły extra !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Aniu, dzięki za Twój zachwyt. Długo myślałam czy opublikować te zakładki bo wydawały mi się zbyt kiczowe. Fajnie jednak, że znalazły uznanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł!!! bardzo podoba mi się wykorzystanie gazet! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat była gazeta pod ręką w której syn mój rozwiązywał sudoku. I tak wyrwałam kawałek z przepisem a później już wiedziałam jak to będzie z tą zakładką.

      Usuń
  6. Mnie się bardzo podobają!!! Bardzo fajne, pomysłowe i zgadzam się z Ewcią - super pomysł! A najważniejsze, że sprawdzają się :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Już siedzą w książce. I mam już parę nowych scinkow na kolejne.

      Usuń
  7. Chyba żartujesz Sylwio, zakładki sa swietne i rewelacyjny pomysł !!! Gratuluje wykonania i w ogóle pomysłowości .... no i wielu tworczych chwil w kuchni zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuchnie lubię i to bardzo. Więc na pewno pomysłów nie zabraknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny pomysł na zakładki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z zakładkami i ich kształtem :)

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...