piątek, 20 listopada 2020

Ludzie listy piszą.

 W Klubie Twórczych Mam dziewczyny wymyśliły żeby pisać listy.

Szczegóły zabawy możecie TU przeczytać.

Wszystkie listy miały dojść do dzisiaj. Mam nadzieję, że moje doszły. 

Ja pisałam do Ani zza piecka. A do mnie napisała Justyna którą pisanie listów zmotywowało żeby po roku wrócić do prowadzenia bloga.

Taki oto dostałam list. I herbatkę na chłodne wieczorki. 


Ja postanowiłam zrobić własnoręcznie papeterie. 

A oprócz wyznaczonej Ani, odpisałam na list do Justyny i napisałam też od siebie do Agaty








Przy okazji powstały dwie karteczki, które poleciały właśnie do Agaty i Justyny. 

Składaczki są od Ewci z ostatniego wyzwania. 


a wytyczne od Ani Iwańskiej








I kolaż dla Ani i może dla Ewy też. 


I takim sposobem zaliczyłam w jednym poście trzy zabawy. Niestety czasami szybciej robię niż pomyślę. Nawet nie wiem kiedy mi wyskoczyły te kartki. 
Intensywne były to myśli, że robię je dla dziewczyn. 
Przy łączeniu wszystkich zdjęć dopiero się skapnełam, że i listy w KTM i Ewinkowe cięcie i Ania z kwiatami, paskami i brązem,
Wszystko w jednym poście, ale tak chyba też można. Bawiłam się świetnie. 
Pozdrawiam gorąco. 
Paniuśka. 




26 komentarzy:

  1. Moniko Super sobie poradziłaś! Czasem tak jest, że produkcja się tworzy jakby obok nas(czasem tak też mam). Świetny pomysł z tymi listami - ja zaczęłam pisać wierszowo do mojej wnuczki :) Bardzo mi się podoba Twój składaczek, który pasuje do zabaw u Ani i u Ewy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu. Pisanie to fajne oderwanie się od codzienności a przy okazji można sobie przypomnieć dużo rzeczy które się wydarzyły.
      A pisanie wierszem to nie lada sztuka. Szkoda, że ja nie mam takiej babci i do mnie nie pisze. Twoja wnuczka jest szczęściara, że Cię ma. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Super sprawa z tym pisaniem listów, aż szkoda, że przeoczyłam :(. Tak dawno już ich nie pisałam, chyba z rok temu. I śliczne kartki zrobiłaś :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. List zawsze można napisać i sprawić komuś przyjemność. Nic straconego. A zabawa była rzeczywiście świetna i te emocje towarzyszące podczas pisania. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Sylwio tym listem mnie pozytywnie zaskoczylas :) karteczka , papeteria i koperta rewelacyjne i stanowią swietne komplet :):):) dziekuje bardzo :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym mogła do Ciebie nie napisać, liczyłam po cichu na to, że Cię zaskoczę. Cieszę się, że się udało. Buziaki przesyłam.

      Usuń
  4. Zachwyciła mnie papeteria i składaczki w brązie :-) Papier z motywem białych marcinków rewelacyjny !Cieszę się bardzo, że kolejna forma zyskała Twoje uznanie i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewa. Forma prosta, ale musiałam się przyjrzeć chyba że trzy razy zanim do niej usiadłam. Nie wiem jak to robiłaś, że ta tylna ściana była wyżej niż ta z przodu. Ale coś tam wymodzilam i cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. No powiem Ci że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Nie pamiętam kiedy ja pisałam list i to odręcznie. Zresztą z tego tematu to ja byłam zawsze noga, nie umiałam lać wody, a same konkrety to mieściłam na kartce. Tak że wielkie gratulacje za napisanie aż trzech listów.
    Co do kartek wyszły rewelacyjnie, i świetnie że umieściłaś wszystko w jednym poście. Lubię właśnie takie długie czytać i oglądać.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, cieszę się że sprostałam wszystkim wytycznym. Najtrudniejsze było znalezienie odpowiednich kwiatów. Ale udało się to i przypasowały doskonale. Fajna to zabawa z tym blogiem. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Oj pamiętam czasy kiedy często się pisało listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. To były czasy. Ja do dzisiaj mam pudło z listami na strychu. Może kiedyś uda mi się je jeszcze raz przeczytać. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Fajna zabawa. Pamiętam jak w nastoletnim wieku korespondowałam z kuzynką, nasze listy miewały po kilkanaście stron.
    Bardzo podoba mi się składaczek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. To fajny czas kiedy piszesz. Listy długie, takie były najlepsze. U mnie też. Zanim opisałam książkę o której czytałam to już były że dwie strony. Hi, hi.
      Kiedyś telefon był jeden stacjonarny a za formę SMS-ów robiły właśnie listy. Super czasy.

      Usuń
  8. Świetna forma terapii takie listów pisanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymyśliłaś wszystko i wykonałaś perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te Twoje składaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna zabawa u mnie zawsze odradza się na święta

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna inicjatywa. A kto teraz pisze listy? Bardzo dobrze poradziłaś sobie z wszystkimi zadaniami. Pozdrawiam. Dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny to relaks przy pisaniu. To taki czas kiedy trzeba zajrzeć w głąb siebie.

      Usuń
  13. Śliczne karteczki :) super pomysł z pisanie listów

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...