środa, 23 grudnia 2020

Chłopiec w bodi.

 U Izy zabawa.


Długo się zastanawiałam czy to wypada, żeby tą ozdobę połączyć z  zabawą. 

Ale widzę, że Święta chyba są natchnieniem do chłopca w bodi i dużo prac jest w tym temacie. 

Ten chłopiec to nikt inny jak Dzieciątko, które już za parę godzin się narodzi.

U mnie w formie bombki udekorowanej tym co było. Nic specjalnego ale podoba mi się. 




Korzystając z okazji chciałam życzyć Wam Wszystkim Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. 
Spędzonych w spokoju i radości. 
Dzieciątko Jezus niech nad Wami czuwa. Niech TEN czas pozwoli Wam wytrwać w wierze. 
I jeszcze trochę śniegiem żeby Wam sypnęło. 
🌲🎅😇🌲😉🌲😇🎅🌲

Małgosi  dziękuję bardzo przy okazji za taką piękną kartkę, którą mi przysłała. 


I dla Ani też dziękuję za pamięć i paczuszkę z prezentami 






I piękną biżuterię. 


Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia po Świętach. 


14 komentarzy:

  1. Sylwusiu, piękna interpretacja tematu.
    Niech Boża Dziecina obdarzy Cię swoim pokojem i błogosławieństwem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę Sylwia, że przybyła jeszcze jedna interpretacja do czwartej osłony. Śliczna wykonałaś dekorację. Zabieram zdjęcie do galerii i dziękuję za udział w zabawie. Korzystając z okazji życzę spokojnych, ale pogodnych Świąt Bożego Narodzenia. Ściskam serdecznie:)
    🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak mam, że widząc zadanie od razu w głowie jest pomysł. Tak było i teraz. Twoje interpretacje bardzo mi się podobają.

      Usuń
  3. Ta ozdoba juz wisi u nas na choince i powiem Ci ze ładnie sie Sylwio prezentuje a podleczenie jej z tematem zabawy to strzał w 10!!!:) błogosławionych Świat dla całej Waszej rodzinki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Chciałam Wam coś dać zrobionego własnoręcznie i nawiązującego do Świąt. My od Was zawsze dostajemy coś od serca. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  4. Śliczna praca! Wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia i pomyślności w całym nadchodzącym 2021 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i pomysłowo :-) Dziękuję za życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te bombeczki, chyba, że to jedna dwustronna:-) Ja bardzo lubię takie oryginalne ozdoby na choinkę, u mnie wisi wszystko ;-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewciu. To jest bombka dwustronna. Bazą jest obręcz po taśmie dwustronnej.

      Usuń
  7. Nastrojowo :) pomysłowo.
    I prezenciki urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...