wtorek, 8 grudnia 2020

Robótka

 Kartki z życzeniami do Niegowa. 

Taką Robótkę tam mają. 



Nic więcej nie chcą, tylko kartka i ewentualnie skarpety. 

Moje kartki zdjęcia mają słabo zrobione bo przez prawie dwa tygodnie byłam pozbawiona telefonu. A nim najlepiej robi mi się zdjęcia. I jest co jest, ale serce jest wielkie i chęć podarowania chociaż tych skarpet. W rzeczywistości kartki wyglądają dużo lepiej. 











Składaki na niekończącą się kartkę znalazłam TU 
A tak wyglądają moje paczuszki po wybraniu mieszkańca rodzinki i dopasowaniu rozmiaru skarpet. 


Następnie dogadałyśmy się z Agatą że przesyłkę zrobimy wspólną. 
Co też poczyniłyśmy. 
Ode mnie tyle, resztę zamieści pewnie Agata. 

W robótce biorę udział pierwszy raz. 
Mam nadzieję, że nie ostatni. 
Sprawiło mi to samej wiele radości. 
Pozdrawiam gorąco. 



19 komentarzy:

  1. Hehe fajnie widziec Wasze karteczki :) ja nic nie pokaze bo zapomniałam o zdjeciu , mimo ze o tym myslalam .... ciesze sie ze razem mogłyśmy wprawić radosc innym bo o to tu przeciez najbardziej chodzi :) a akcja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Ty. A ja myślałam, że chociaż Twoje kartki będą lepszej jakości. Ale nie to jest ważne. Fajna ta nasza współpraca. Polecam się jak coś. Hi, hi.

      Usuń
    2. Jasna sprawa, za rok mysle ze znowu sie zgadamy bo razem raźniej :)

      Usuń
  2. Fajne kartki i super, że wzięliście udział w akcji:) My poraz kolejny też pamiętaliśmy o Niegowiakach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tym co wysyłają te kartki też sprawia to przyjemność. Fajna to inicjatywa.

      Usuń
  3. Super i pięknie, że przyłączyliście się do akcji. Kartki są śliczne i zapewne sprawią wiele radości.
    Uściski posyłam i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna akcja! Świetne kartki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwusiu, piękne kartki na wspaniałą akcję. To ważne, żeby pamiętać o innych i wspierać ich.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Gosiu, dobrze jest pamiętać o innych. Pozdrawiam. Ktoś wymyślił świetna akcję.

      Usuń
  6. Fajnie Sylwia że też bierzesz udział w akcji. Moja paczka już dotarła, ale jestem gapa bo nie podpisałam prezentu tylko na pudełku napisałam . Oj będzie sporo radości i o to chodzi , żeby się dzielić z potrzebującymi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu. Radość będzie. Chyba każdy się cieszy kiedy dostaje kartki z małymi upominkami.

      Usuń
  7. Śliczne karteczki,bardzo szczytny cel,masz wielkie serce !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co roku obiecuję sobie, że wyślę kartki do Niegowa i co roku przypomina mi się o tym, na chwilę przed świętami, gdy kartek już nie mam. Ech, skleroza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na drugi rok Ci się przypomni. Hi, hi.
      U nas gorzej z czasem niż z pamięcią ale się jakoś udało. W przyszłym roku planuję robić coś przez cały rok to może kartek będzie więcej.

      Usuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...