wtorek, 1 grudnia 2020

Św Mikołaj

                                   U dziewczyn Z DIY do zrobienia Mikołaj. 


Szymonek przez tydzień był w domu z powodu jakiegoś zamieszania covidowego w przedszkolu. 
Czas ten wykorzystaliśmy na zrobienie Świętego Mikołaja. 
Uroczy dziadek. 





Zdjęcia chyba kiepsko wyszły. No ale cóż, nie mogę już ich poprawić bo Mikołaj pojechał z Szymonkiem do przedszkola. 
Do tego dołączam jeszcze karteczkę ze Św. Mikołajem. A raczej mała niekończącą się książeczkę, którą zrobiłam dla dzieci kuzynki 
na 6-go grudnia. 






Link do tej karto-książeczki zamieszczę trochę później. 
Obecnie mam telefon w naprawie a tam mam wszystkie linki zapisane. 
A kartek tego typu jeszcze mam chyba trzy. 
Więc będzie osobny post jak odzyskam telefon. 
Pozdrawiam gorąco. 





16 komentarzy:

  1. Ale fajny Mikołaj, aż buzia sama się śmieje :)). Super! I kartka ładna :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymonek jest bardzo zadowolony z tego Mikołaja a to najważniejsze.

      Usuń
  2. Sylwio powodzenia w zabawie. Mikołejek Wam extra wyszedł a niekończąca się kartka też jest extra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Tą kartkę jak zaczęłam robić to się tak wkręciłam, że w jeden dzień zrobiłam trzy.

      Usuń
  3. Sylwuś, ale fajnego Mikołaja zrobiliście - bardzo sympatyczny. Niekończąca się kartka jest po prostu super.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te kartki niekończące się. Zrobiłam kiedyś dwie. Ileż ja się nad nimi wysiedziałam! Mikołaj rewelacyjny. Uśmiech mam na twarzy jeszcze od ucha do ucha:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba kartka i mikołaj. Z kartką to prawda, potrzebują czasu i myślenia żeby je dobrze obkleić.

      Usuń
  5. Świetny Mikołaj!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwio swietny Mikołaj i karteczka rewelka, podziwiam bo mnie jakos nie przypadła ta forma do gustu ..... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki Agata. Mi akurat bardzo się spodobała. Tylko czasu brak na tworzenie i obklejanie.

      Usuń
  7. Uroczy Mikołaj :-) Karteczka świetnie skomponowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale extra Mikołaja zrobiliscie. Brawo. Wspaniały. Dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-MIKOŁAJ. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ten Mikołaj spodobał się dla całej rodzinki. Chwilowo był w przedszkolu, ale wrócił już do domu i zajmuje honorowe miejsce.

      Usuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...