czwartek, 28 stycznia 2021

Co mi w duszy gra.

 Co mi w duszy gra. Nowa zabawa u ULI


Ugniatałam, Ugniatałam i zobaczcie co z tego wyszło.

Widoczna forma kartki Kwadrat jest + kwadratowe okno. 

Kwiaty są na papierze, tekturką jest motyl, szablon jedyny jaki mam, 

Który nawet kiedyś wygrałam na Świrach jest w formie napisu a pod nim jest sizal. 

Tajemniczym składnikiem są mikrogranulki na oknie i te fioletowe no.....takie małe. Poprzyklejane gdzie nie gdzie. 

Nie wiem jak to nazwać. 😂



W oknie jest prawdziwa firanka. 

A, że papier mi przypasował przy okazji do zabawy u IZY to podsyłam tą karteczkę do niej. 

U mnie nie sikorka, ale za to siedzi ptaszor na oknie. A po drugiej stronie na swoich domkach karmnikach prawie, że przy swoich okienkach inne ptaszki.

A inspiracją do tej zabawy jest takie zdjęcie.

A składana forma oczywiście od Ewy 



Pozdrawiam gorąco. 



20 komentarzy:

  1. Sylwio bardzo ciekawa karteczka :) podoba mi sie i cała kompozycja i to okno z firanka i fajnie napis kontrastuje .... super !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agata. Taki był przepis to zadanie wykonane.

      Usuń
  2. Świetnie Ci poszło to ugniatanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca:)Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za udział w szóstym odcinku mojej zabawy. kartka z oknem i ptaszkiem, a nawet dwoma jest bardzo ładna. Szczególnie podoba mi się ta rozwiana firanka w ognie. I forma kartki jest bardzo ciekawa. Ciekawe, że ta inspiracja z sikorką tak wiosennie jest interpretowana. ja w głowie miałam zimę, a na Twojej i dziewczyn kartkach już wiosna:))) Zatęskniłam.
    Pozdrawiam Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, my już z dziewczynami wiosny wypatrujemy. Żeby chociaż ta zima była tak jak trzeba to może by i człowiek coś zrobił zimowego. A jak wypatrzyłam ten papier w swoich pudłach to od razu wiedziałam jak ją przerobię. Dzięki za tą inspirację. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. Sylwuś, ale piękny wiosenny klimat wyczarowałaś na kartce. Bardzo podoba mi się ta firaneczka w oknie i wszystkie ptaszki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna coś Ci wyszło z przepisu Uli. No i fajnie Ci karteczka przypasowała do drugiej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry przepis był to wyszło coś czego pewnie sama bym nie wymyśliła. Fajnie, że tu jestem i mogę korzystać z Waszych wszystkich zabaw. Pozdrawiam Aniu.

      Usuń
  7. Sprytnie ogarnęłaś wszystkie zabawy:) To urocza, ciekawa i bardzo kreatywna karteczka a pomysł z firaneczką w oknie jest ekstra.
    Uściski Sylwusiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka:) I przestrzenna i tyle elementów, a to okno z firanką to już super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  9. Piękne okienko z firanką i te ptaszyny😀

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...