poniedziałek, 8 lutego 2021

Kalendarz adwentowy

 Ponownie na zrobienie kartoników skorzystałam z TEJ strony.

Bardzo fajnie się tworzy. 

Mowa oczywiście o kartonikach do kalendarza adwentowego u Splocika


Na miesiąc luty są do zrobienia dwa z wytycznymi :

Bombka i nr 21

Sanki z nr 9

Papiery ozdobne ponownie z TEJ strony.

I po złożeniu Kartoniki wyglądają tak... 




I obydwa razem 




I mam już pięć pudełek. 


Cieszę się, że robię ten kalendarz. Parę mam na swoim koncie ale ten będzie taki na spokojnie robiony a nie na wariata. 
Pozdrawiam gorąco. 
U nas dzisiaj duuuuużoooo śniegu. 
⛄⛄⛄⛄⛄
🥰


22 komentarze:

  1. Super sa te adwentowe pudełeczka! Bardzo fajny kształt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczka! Pomysłowo zrealizowałaś wytyczne, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo. Myślę, że będzie całkiem nieźle wyglądał.

      Usuń
  3. Fajnie ze kolejne pudełeczka sa inne :) to bedzie wyjątkowy kalendarz:) a saneczki mnie zachwyciły :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że Twój kalendarz będzie super i bardzo ciekawy ze względu na zróżnicowane pudełeczka. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie sobie to wymyśliłam żeby za każdym razem zrobić inne pudełka. Dzięki za motywację i podsuwane pomysły. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Sylwia świetne są te pudełeczka a zwisające elementy za wstążki genialne!!. Będzie super kalendarz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwuś, to będzie super kalendarz. Bardzo ładne te pudełeczka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wygląda :). Bardzo podoba mi się kształt pudełeczek, śliczny :). U nas też jest mnóstwo śniegu :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształt też mi się spodobał. Dzięki. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Śliczne pudełeczka, kaLENDArz rośnie w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga. Kalendarz Będzie inny niż zawsze.

      Usuń
  9. Pudełeczka są niesamowite, a dodatek małych wiszących elementów sprawia, że są wprost rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Cieszę się, że się podoba. Te elementy też mi się podobają. Muszę pomyśleć lub poszukać takich pasujących do innych pudełek. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  10. Super pudełeczka, fajny pomysł na zawieszki, będzie świetny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te saneczki są rewelacyjne :)A pudełeczka świetne. W każdym miesiącu będą inne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar, robić inne pudełka. Myślę, że to będzie dobrze wyglądało.

      Usuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...