czwartek, 25 lutego 2021

Kurczaki

 Tym razem coś nowego i pewnie rzadko będzie u mnie widziane, ale czasami mam taką ochotę to sobie powyszywam.

Ostatni mój haft był prawie rok temu. 

A teraz dziewczyny z Klubu Twórczych Mam

Zachęciły do wyszywania. 

Spóźniłam się na pierwszą żabkę. 

Ale Nadrabiam w tym poście. 

Moje skromne początki wyglądały tak:


Nici dobierałam sobie z zapasów moich. 


Wydawało się, że dużo krzyżyków
 jeszcze przede mną. 
Ale bardzo mi się podobają te kurczaki i chciałam chociaż parę wyszyć żeby na święta powstała z tego jakaś ozdoba. 
Póki co są takie kurczaki :

Różne rzeczy stawały mi na drodze co powodowało to całe opóźnienie i póki co 
Jest u mnie dopiero jeden kurczak 





Pomysł na kartkę wzięłam z przepisu Uli
Biała baza, zielony wianek, błyszczące środki kwiatów, kokardka. I trzy warstwy. 
Chyba wszystko jest, bo kartka wyszła, więc przepis wyśmienity. 


Pozdrawiam gorąco. 






19 komentarzy:

  1. Super jest tan Hafcik kurczaka , Idzie Ci wyśmienicie to wyszywanie.
    Fajnie że udało Ci się wrzucić do obu zabaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypasował mi ten kurczak do kartki. Pozdrawiam Aniu.

      Usuń
  2. Śliczny ten kurczaczek :) Idę poczytać o tych haftach. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła bardzo ładna, wielkanocna kartka :). Śliczny hafcik :). Dobrze, że się skusiłaś :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze takie połączenie haftu z kartką. Obym podołała z resztą.

      Usuń
  4. Przesłodki ten kurczaczek :) Super wygląda na kartce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny ten kurczaczek. I jak pięknie go wkomponowałaś w kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwio w tej oprawie kurczak wyglada rewelacyjnie ! Naprawde bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest rewelacyjny ten kurczaczek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyhaftowany kurczak jest mega sympatyczny :) Śliczna karteczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLiczna kartka! Świetny wypiek :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kartka i kurczak pasuje do niej idealnie:-)

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...