czwartek, 18 lutego 2021

Spotkania

 Odkąd się poznałyśmy z Agatą szukamy chwili żeby się spotkać.

Różnie to bywa raz nam się udaje a czasami nie rozmawiamy na żywo nawet parę miesięcy. Bo oczywiście SMS-y to u nas prawie codzienność. 🤯🥴🥰

Ostatnio jednak mamy okazję do spotkań w każdy poniedziałek z racji tego, że nasi synowie chodzą na grę w szachy i te 1,5h które trwają zajęcia przeczekujemy razem.

A żeby nie marnować czasu i spędzać go tylko na pogaduchach, Agata namówiła mnie na szydełko. 

Oto moje pierwsze gwiazdki czy może raczej śnieżynki jakie powstały. 



Była też pierwsza próba usztywnienia. 

Chyba trochę krzywo jest gdzie nie gdzie 

                                 🧐😲

Muszę poszukać większego steropianu. 


Ale jestem i tak zadowolona. 
Pierwsze koty za płoty jak to się mówi. 
Efekt końcowy wygląda tak, a następne gwiazdki już się robią. 



Dzięki Agata za pomoc. 
Pozdrawiam gorąco. 
🧵🧶🧵
Paniuśka. 




Widzę teraz, że nie wszystko będzie równo. 

19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci takich spotkań, nie mam tu takiej znajomej z którą mogłabym razem raz na jakiś czas się spotkać i porobotkowac. Szkoda że u nas nie ma ,,Miejskiego klubu gospodyń,,😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze koty za płoty :) Następne bedą coraz równiejsze, aż naprawdę zaczną się Tobie podobać :) Kazdy kiedyś zaczyna i tak to wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bogusiu za otuchę. Spodziewałam się ciężkich początków.

      Usuń
  3. Sylwuś, zazdroszczę Wam tych spotkań. A debiutanckie śnieżynki wyszły pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Sylwia!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem a Agatę chyba ozłocę na odległość , że Cię namówiła do szydełka !Debiutanckie gwiazdki rewelacja . Udzielę Ci kilku rad, mam nadzieję, że sie nie obrazisz :-)
    1. Najprostsza metoda usztywniania cukier plus woda w proporcji 1:1. ( uwaga wada strasznie się klei do rąk, ale można lizać :-)
    2. Do upinania kupiś zwykłe igły do iniekcji na Allegro - nie rdzewieją koszt ok 18 zł za 100 szt.
    3. Usztywniać można na zwykłym pudełku po butach, igły wbijmy do oporu w pokrywkę.
    4. Do usztywniania wydrukować tarczę strzelniczą - ma równe kółka i wsadzić w folię , koszulkę na dokumenty = jest wielokrotnego użytku.
    Powodzenia i mam nadzieję, że wkrótce dołączysz do Koronkowej Pandemii
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z tarcza strzelnicza swietne, nie znałam tego, dzieki Aniu. :) a ozlacać mnie nie musisz, Sylwia to chętna i zdolna uczennica wiec takie lekcje to tylko przyjemność :) hihi

      Usuń
  5. Dzięki Aniu za wszystkie rady. Wszystkie czytam zapusuje w pamięci. Nie gniewam się i jak najbardziej miło je widzę. Cieszę się że dzielisz się swoją wiedzą bo nie każdego na to stać. Z Koronkową Pandemią jeszcze się wstrzymam. Poćwiczę sobie jeszcze na sucho, żeby się nie stresować. Ale wzór na ubraną bombkę u Ciebie sobie zapisalam. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie mieć blisko taką koleżankę:) Świetny debiut Sylwio, urocze są Twoje śnieżynki. Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawa brawa dla mojej zdolnej uczennicy :) trzymam kciuki za kolejne sniezynki Sylwio i do poniedziałku :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i pieknie Ci wyszły, oby tak dalej. Fajnie że możecie się spotkac i od czasu do czasu tak spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lidziu. Cieszę się bardzo z tych spotkań tym bardziej, że w tych czasach o nie trudno. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  9. Świetne, oby tak dalej :-) Super są. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super!!! Brawa dla Agatki, że Ciebie uczy, a dla Ciebie za chęć nauki! Gwiazdki są prześliczne i aż wierzyć się nie chce, że to pierwsze. Masz kochana smykałkę :). Jeszcze trochę to i chusty będziesz dziergała. Są takie proste wzory dla początkujących, od których ja zaczynałam. Nie ma opcji by nie wyszło. Podam Tobie link, z którego ja wiele lat temu korzystałam :) (https://www.youtube.com/watch?v=CmVb-d3gb0E&t=544s&ab_channel=szyde%C5%82ko). Zresztą do dziś to jeden z moich ulubionych wzorów :).
    Buziaki i wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te słowa otuchy. Link sobie zapisze i kto wie może kiedyś wydziergam. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń

18- tka od tyłu;)))

 Zabawa u  Uli Kartka według mapki, z okazji 81 urodzin  I jeszcze jedna karteczka na te same urodziny, Tylko cyfra odwrócona żeby było śmie...