piątek, 11 czerwca 2021

Coś nowego

Spróbowałam czegoś nowego. 

Forma nazywa się Iris Folding 

Widziałam u Was na kartkach czasami prace w tym stylu. Ale nie miałam pojęcia jak to się robi. 

A tu proszę Ul a takie wymyśliła zajęcia na Live na Facebooku.

Do robienia kartek dodatkowo skorzystałam z mapek Ani


Ta ma wszystkie wytyczne i jest zrobiona właśnie metodą Uli. 



Kartki w tym stylu jeszcze powstaną. 

A druga kartka jest tylko mapką, ale już bez desek i brązu. 

Za to idealnie pasuje do zabawy u Bogusi




I kolaż 

Obydwie kartki są na urodziny mojego męża. 

Pozdrawiam gorąco. 



18 komentarzy:

  1. Świetne kartki!!! Iris Folding - ciekawa technika, dawno temu robiłam, ale kto wie, może także się skuszę :) Dziekuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu, to świetna zabawa. I piękny efekt. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Sylwuś, obie kartki są piękne. Niebieska zachwyca mnie ze względu na moją ulubioną kolorystykę. A prezent w stylu iris folding wyszedł rewelacyjnie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. Mam w nich swoją faworytkę mimo tego, że obie zrobiłam sama. Na dodatek zabrała mi ją mama, bo też jej się spodobała. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  3. Bardzo ładne!
    Ciekawa technika!
    Ale pomysły Twoje najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, dawno nie kleiłam w tej technice, ale zawsze mi się bardzo podobała i tak jest i tym razem, druga też świetna:)
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i pomysłowe prace :) dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne karteczki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Super obie kartki. Iris folding to świetny sposób na wykorzystanie resztek papierów. Już dawno w tej technice nic nie robiłam. Super się spisałaś i świetne kartki powstały Ten prezent z kokardą jest świetny
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu również za tą zabawę. Mogę zawsze szybciej coś stworzyć nie zastanawiając się co i jak przykleić bo mapki mam już gotowe. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe i pieknie wykonane karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

18- tka od tyłu;)))

 Zabawa u  Uli Kartka według mapki, z okazji 81 urodzin  I jeszcze jedna karteczka na te same urodziny, Tylko cyfra odwrócona żeby było śmie...