środa, 16 czerwca 2021

Kalendarz adwentowy

 Kolejna już odsłona naszej zabawy u Splocika


Motywy obowiązujące to Dzwoneczek i laseczka Mikołaja.

Pudełko Kieszonkowe pierwsze z dzwoneczkiem i nr 12.

Dzwoneczek prawdziwy i nawet dzwoni. 





Drugie Pudełko z laseczką. 

Bliżej świąt będą dostępne te laseczki w sklepie w formie lizaczkow. 

Więc pewnie kupię i doczepię. 

Chyba, że wcześniej wyczaje gdzieś sztuczne. 

Póki co pudełko jest ozdobione papierem w laseczki i ma nr 22.



I kolaż 

Pozdrawiam gorąco. 


12 komentarzy:

  1. Super pudełeczka z kolejnymi motywami do kalendarza. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieżko tym pudełkom zrobic fotki no nie?! Ale swietnie sobie poradziłaś... ja poki co zakopana w dużym hafcie ale juz mysle i przebieram rekami kiedy przysiądę do tych hafcikow splocikowych zgodnie z wymaganiami w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, te pudełka nie są zbyt fotogeniczne. Ale wyglądają w realu całkiem dobrze. Powodzenia w wyszywaniu.

      Usuń
  3. Kalendarzyk rozrasta się coraz piękniej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełek przybywa Gosiu. Sama się zastanawiam kiedy to ten czas tak przelatuje.

      Usuń
  4. Fajne te pudełeczka, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale będzie fajny kalendarz , fajny pomysł a tymi pudełkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie zaskoczeniem dla tego co go dostanie. Pozdrawiam Aniu.

      Usuń
  6. Już mnie ciekawi co tam schowasz do pudełeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze nad tym rozmyślam kiedy robię pudełka.

      Usuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...