wtorek, 29 czerwca 2021

Zabawa w Klubie

 Czerwiec w Klubie


Rysujemy 


Ubraliśmy się w książki do biblioteki w szkole 




Byliśmy na spacerze, nie jednym z resztą 


I na wycieczce u Cioci koło Poznania 


Gdzie jeździliśmy na koniach 


I byjalismy się na huśtawce 


Truskawki jedliśmy z naszego ogrodu 


Galaretka miała być z truskawkami, ale zanim je pokroiłam to galaretka już znikła. 


Michał namalował takie drzewko używając patyczków do uszu 


A Szymon go naśladując zrobił kartkę dla Poli z okazji urodzin w tym stylu ale urozmaicił ją żyrafą zrobioną origami co wciąż fascynuje moje dzieci. 


Później Michał zgapił pomysł Szymona z origami i zrobił z tej samej okazji dla Poli niedźwiadka 


Na podwórku mieliśmy przyjemność obserwować taką chyba ćmę. 
Piękna, wygląda jak wróżka kiedy zrobisz zbliżenie. 
A co najlepsze kiedy latała to świeciła na niebiesko. 


A tu inna ćma, spotkana na jednym ze spacerów 


I to tyle. 
Korzystamy intensywnie z lata. 
Spacery, basen, wycieczki rowerowe. 
Spanie poza domem. 
Pozdrawiamy gorąco i życzymy udanych wakacji. 



17 komentarzy:

  1. Dzieje się u Was sporo Sylwia!!. Świetna fotki ale drzewa malowane patyczkami do uszu to dziś mój numer jeden.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, te drzewa są bardzo ciekawe. Jak zobaczyłam prace Michała to sama się zdziwiłam, że można uzyskać taki efekt patyczkami. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  2. Ale u Was fajnie. Prace dziecięce zawsze mnie zachwycają.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, ale wspaniale spędzacie czas. Dzieci jakie zdolniachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego ostatniego motylka też ostatnio spotkałam :) wszystko swietne !!! Ale zauroczyły mnie Wasze ksiazki w Was wpisane, no super to wymyśliliście!!! Kreatywni jestescie niesamowicie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Agata. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Intensywnie.
    Ta świecąca ćma musiała być fascynująca.
    Kartki super. No i zdjęcia z książkami - genialnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie spedzacie czas, a książkowe fotki wymiatają !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO super, wiele atrakcji mieliście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale i kolorowo u Was :). I zgadzam się z Agą - książkowe fotki wymiatają :).
    Buziaki dla Was i udanego dalszego lata :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pięknie się z nami bawicie!
    FantastycZne pomysły. Dzięki za udział w zabawie w KTM.
    tynka

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...