czwartek, 22 lipca 2021

Kalendarz adwentowy

 Kalendarz adwentowy u SPLOCIKA

Po raz 7. Prezentuje się następująco :



Niestety nie mogłam pobrać szablonów ze strony z której zawsze korzystałam robiąc kalendarz, bo mi się drukarka zepsuła. 

Więc ratowałam się filmikami z YouTube 

I znalazłam Taki to filmik na wdzięczne pudełko. 

W sam raz na drobiazg. 

Pudełka różnią się minimalna wielkością od siebie, bo ten z poisencją wydawał mi się za mały. 

I Robiąc pudełko z aniołkiem powiększyłam je o dwa centymetry. 

Aniołek z nr 6



I kwiat poisencji z nr 24 według wytycznych. 

Kwiatka robiłam sama. 

Zdjęcie mu zrobić to nie lada wyczyn. 




A tak wygląda związane. 



I kolaż 


Moja baza w której zamierzałam pomieścić wszystkie pudełka okazała się za mała. 

Muszę pomyśleć nad czymś większym. 

Pozdrawiam gorąco. 


14 komentarzy:

  1. Pomysłowo i pięknie zrealizowane kolejne dni kalendarza! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te pudełeczka, Sylwusiu. Nie potrzeba drukarki, gdy jest talent i kreatywność.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba. Będzie świetny kalendarz z tych pudełeczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są Twoje pudełeczka. :)
    Ciekawa jestem Twojego kalendarza, ale już niedługo...
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Masz rację już niedługo. Zleci szybko.

      Usuń
  5. Przecudne pudełeczka!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to jest. Podziwiam pomysł i wykonanie. I ten kwiat niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna poinsecja !!! I jak to mowia potrzeba matka wynalazków, pudełko za małe to powiększyłas, brawo, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wielkanocne prace na okrągło powstają 🙂, bożonarodzeniowe tez maja swoje 5 minut, ale ten kalendarz jednak dobrze jest robić na raty. Ciekawe pudełeczka 🙂

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...