wtorek, 14 września 2021

Chwalipost

 Czas już zacząć coś działać, bo czas mój ucieka i od jakiegoś czasu poświęcam go na zupełnie coś innego.

Zacznę od pochwalenia się moją wygraną u Justynki , gdzie brałam udział w zabawie inspirowanej zdjęciami.

Justynka obdarowala mnie pudełkiem swoich pięknych prac.

Dostałam takie piękne zakładki pokolorowane przez Justynkę. 


Oraz podstawki. 
Są takie piękne, że żal ich używać. 


Urzekły mnie paczuszki do których były zapakakowane zakładki i podstawki. 
Wykonane chyba ze stron starej książki. 

Jak to niewiele trzeba żeby umilić rozpakowywanie prezentu. 


Następnie ujrzałam szkatułkę , którą po powrocie z pracy przywłaszczył sobie mój mąż. 
I nie chce oddać. 
Ciekawe co On tam będzie trzymał? 


W środku szkatułki znalazłam uroczego liska 


Iza pomyślała też o moich dzieciach i w paczce znalazły się dodatkowo piórniki i dmuchane miniinki. 
Było też coś słodkiego, ale już nie ma. 


Obrazek malowany przez Justynkę który zawiśnie na naszej ścianie ze zdjęciami, 
różnymi pamiątkami i metryczkami. 


I małe co nieco do tworzenia w formie przydasi co widać na wspólnym zdjęciu. 


Oraz karteczka z podziękowaniem za udział w zabawie, która zawiśnie na mojej głównej stronie bloga żeby zawsze mi przypominała o tej superowej przygodzie w której brałam udział. 


Jak widzicie hojnie zostałam obdarowania wszystkim tym co Justynka uwielbia robić. 
Cieszę się i dziękuję , że mogłam otrzymać odrobinę Twojej pasji Justynko. 
Pozdrawiam gorąco. 
Paniuśka. 




16 komentarzy:

  1. Ale fajną bogatą paczuszkę dostałaś. Anioły Justynki są cudna w każdej postaci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Aniu. Wszyscy u mnie podziwiają te malunki.

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej!!! Jak widzę same cudeńka otrzymałaś, malowane anioły niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu. Dostałam wszystko to czym się zachwycam u Justynki. Bardzo się cieszę bo jej anioły są niesamowite.

      Usuń
  3. Sylwuś, cieszę się Twoją radością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia, jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie. Cieszę się, że trafiłam i aniołki się podobają. serdecznie Cię pozdrawiam:)
    PS. Wspomnę jeszcze cichutko, że mam na imię Iza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tak. Coś mi się pokićkało z tą Justynką. Chyba oszalałam. Ale nie będę już zmieniać. Niech tak zostanie. Pozdrawiam gorąco Izo :)))

      Usuń
  5. Brawo brawo cudeńka!!! Moze Leszek dzieki tej szkatułce przekona sie choć troche do Teooch pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On to niby lubi. Ale tylko wtedy jak nie widzi, że to robię.

      Usuń
  6. Ale piękne prezenty dostałaś od Izuni! Gratuluję tylu wspaniałości, robionych od serca:).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję prezentów od Izy, jej anioły są rewelacyjne 🤩

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...