piątek, 15 października 2021

Kalendarz adwentowy

 To już 10 i zarazem cześć w której trzeba wykonać pudełka do kalendarza adwentowego U Splocika.



Tym razem Motywy które trzeba umieścić na pudełku to

Śnieżynka

Serduszko 

I konik.

Wszystkie Motywy miałam w swoim przydasiowym pudełku.

A papiery z TEJ strony 

 Więc cieszę się, że cały kalendarz będzie w jednym stylu, bez żadnych kombinacji.

I Tak serduszko z numerem 5


Śnieżynka z numerem 10


I konik z numerem 1


I trzy razem. 



Wszystkie pudełka 




W przyszłym miesiącu będzie prezentacja całego kendarza.
Pozdrawiam gorąco. 

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły te pudełeczka. Jestem ciekawa całego kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby już wiem jak będzie wyglądała całość, jednak jeszcze cały czas rozmyślam nad końcowym efektem.

      Usuń
  2. Podobają mi się Twoje pudełka z motywami do kalendarza i jestem ciekawa efektu końcowego. :)
    Pamiętaj jednak, że w przyszłym miesiącu nie pokazujemy gotowego kalendarza, ale dopiero na początku grudnia, nie doczytałaś tego co na czerwono?
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Dziękuję za udział w tegorocznej zabawie i mam nadzieję, że znajdziesz pracę i nie przeszkodzi to w udziale w powtórce zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz jaka gapa jestem. Dobrze, że czuwasz nad wszystkim. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  3. Twój kalendarz Sylwia jest świetny.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...