niedziela, 10 października 2021

Urodziny

 Tym razem mam kartki zrobione z wszystkimi wytycznymi.

Ania jest kochana i zalicza mi moje wytwory zamienne które akurat były mi potrzebne w postaci zaproszeń i zakładki.

Ale ile można.

Więc już teraz starałam się bardzo żeby niczego nie pominąć.

Mapka w październiku była taka


Szczegóły zabawy Tutaj
I moje dwie karteczki 



I druga karteczka 



I kolaż 


Nie wiem jak Wy to robicie, że Wasze kartki są zawsze takie sztywne i proste. 
U mnie ta druga lekko się powyginała. 
Co chyba widać nawet na zdjęciu. 
Bynajmniej ja widzę. 

To do zobaczenia wkrótce. 
Pozdrawiam Was. 





14 komentarzy:

  1. śuper wyszły Ci te karteluchy! :) i zrobilaś dwie - jazawsze tylko jedną zdoła skleić :)
    Jakiego papieru używasz na bazę? Jak nie jestem pewna czy mi się nie powygina, szczególnie przy kartkach warstwowych oklejam rónież tę drugą stronę bazy papierem scrapowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zobaczyć jakiego to ja papieru używam. Przeważnie z bloku technicznego.

      Usuń
  2. Szczególnie mi się ta z trójkątami podoba.
    Ale zawsze podziwiam przełożenie mapki na konkret.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obie kartki. :)
    Przy klejeniu tła na bazę czasami też mi się kartka wygina, ale traktuję ją grubą książką i się prostuje.
    Coś się dzieje podczas klejenia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za poradę. Spróbuję. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  4. Sylwia super kartki i cieszę się że do obu mapek.
    Tak Jak Lidzia pisze, albo pod książkę, ale .. ja np. używam na bazę zawsze papieru o gramaturze min. 200g lub więcej.
    Cieszę się że poradziłaś sobie z tymi trójkątami bo ta mapka jest bardzo nietypowa.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę rzeczywiscie zwrócić uwagę na papier. Podobają mi się też te trójkąty, a osoba obdarowania również była zachwycona. Dzięki Aniu za wszystkie rady. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ja tez obstawiam gramature papieru na bazę .... a kartki świetne obie, trójkątna zjawiskowa, bo ta mapka trudna jest wiec chylę czoła!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwuś, przepiękna interpretacja mapek. A co do wyginania kartek, to kwestia bazy - ja używam bloku technicznego o gramaturze 250, wtedy baza jest naprawdę sztywna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. Przy zakupie bloków na pewno zwrócę na to uwagę. Patrzalam, że u mnie gramatura wynosi 190.wiec mało.

      Usuń
  7. Wow! Prześliczne kartki. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...