środa, 24 listopada 2021

Cięcie i gięcie

 Cięcie i gięcie u Ewy


Postanowiłam tą kartkę zrobić dla dziewczyny która własnoręcznie robi kosmetyki. 

Łazi po łące, po lesie, po polu i zbiera zioła. 

Cały proces tworzenia i ciężkiej pracy można sobie tylko wyobrazić. 

Chociaż nie jestem zwolenniczką kosmetyków Czasami się u niej zaopatruje w jej dobro natury, bo naprawdę czynią cuda. 

Pomysł na kartkę zrodził się kiedy musiałam osobiście odebrać zamówienie a co lepsze nawet wejść do domu i zobaczyć na własne oczy jak robi sama w kuchni te cuda i miesza składniki na parze żeby powstała odpowiednią konsystencja. 

W domu wpadł mi w ręce stempelek od Ewy dziewczynki ze słoiczkiem i łyżką w ręku. 

Pomyślałam, że będzie pasował do tej historii, napisy wykorzystałam z gazet. 

I jest proszę bardzo. 







Na wzór tej kartki, ale tylko wzór koperty bo składa się na pół i nie jest przestrzenna powstała też kolorowa urodzinowa karteczka dla Tereski z okazji jej 4 urodzin. 

Cyferka również od Ewy 




Pozdrawiam Was. 



12 komentarzy:

  1. Ale fajne te Twoje kartki. Ta pierwsza wyszła Ci rewelacyjnie i okazja po temu jak najbardziej odpowiednia!! Fajnie że masz już zaliczona zabawę u Ewy, a stempelki od organizatorki rewelacja!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły Ci te te karteczki! Prześliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super karteczki, Sylwuś. Naturalne kosmetyki brzmią bardzo intrygująco, na pewno są o wiele zdrowsze dla skóry niż te drogeryjne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe takie kartki. Ta "alchemiczna" bardzo niezwykła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, pomysłowa z idealnie dopasowanym stemplem kopertka! Wszak takie kosmetyki robione są z miłości do natury i z dbałości o skórę. Sama staram się szukać takich naturalnych kosmetyków dla siebie. Kartka dla Tereski kolorowa i radosna! Podziwiam i pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo. Kosmetyki te są super,nie byłam przekonana na początku. Ale szybko zmieniłam zdanie. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  6. Bardzo ładne kartki. Dużo się na nich dzieje i jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...