czwartek, 30 grudnia 2021

Prezenty

 Pakowanie prezentów razem z 

Klubem Twórczych Mam

To sama przyjemność. 

Sami zobaczcie. 

Najpierw powstały tagi z imionami. 

Robione w nocy, co by dzieciaki nie zobaczyły, że to mama robi. 

Grafikę znalazłam TU






Dwa pierwsze prezenty jeszcze bez tagów, bo udało mi się je wcześniej zapakować. 
Później to nadrobiłam. 
 


A tu już cała reszta 




TU jeszcze możecie znaleźć stempelki od Ewinki, które wykorzystałam. 




Wszystkie prezenty pod choinką wyglądały cudnie. 


I jeszcze Ci najważniejsi. 
Ci co czekali wytrwale. 
Radość ich bezcenna. 


Pozdrawiam gorąco. 


10 komentarzy:

  1. Wspaniale to wygląda:)
    Uściski Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty i zawieszki prezentują się naprawdę wspaniale:)
    Na pewno sprawiły mnóstwo radości obdarowanym.
    Życzę całej Waszej rodzince...Szczęsliwego i Radosnego Nowego 2022 Roku:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były zaskoczeniem dla większości. Wcześniej coś robiłam, ale nie w takim bogatym wydaniu.

      Usuń
  3. Pięknie wyglądają te zawieszki, zwłaszcza z moimi rysowankami😀 Zdrowia, mnóstwa powodów do radości i czasu na przyjemności w nadchodzącym 2022 roku życzę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomnę jeszcze tylko, bo zapomniałam napisać. Wszystkie Twoje rysowanki kolorowała Gabrysia.

      Usuń
  4. Sylwuś, tak pięknie opakowane prezenty cieszą podwójnie. A ekipa pod choinka wygląda wspaniale.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te twoje szkraby, szkoda ze Gabrysi nie ma wśród nich ale rozumiem że ona za star. Fajnie Ci wyszły te tagi, przynajmniej wiadomo co dla kogo.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Gabrysia co raz mniej pozuje do zdjęć. Wchodzi w ten drugi etap życia - nastolatki. Hihi. A my się przy okazji uczymy nowych poczynań i przypominamy sobie jak to było z nami :))

      Usuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...