poniedziałek, 3 stycznia 2022

Zaległości i nowości.

Na początek tego roku Zaległa kartka u Ewy




Przy okazji załączam kartki do zabawy Ani
Które pomogły mi nadrobić zaległości. 
Zrobione są do wytycznych mapek. 
Wczoraj widziałam u Gosi już zrobione to dzisiaj rano też się wzięłam za robotę. 



Obie są na Wielkanoc, więc połączę je właśnie z zabawą Wielkanocną
Chodzi oczywiście o Pasche 


Tutaj będą one zaliczały zabawę z grudnia. 
A w styczniu mam nadzieję coś wydziergać. 


Tą chyba się zlewa z tymi kropkami. 
Początkowo podbiciem miał być niebieski kolor i to chyba by był lepszy pomysł niż te kwiaty. 


I Kolaż 
Może być dla obu zabawaw. 


Cieszę się, że mam zaległości z głowy. 
Mam nadzieję, że dziewczyny mi zalicza. 
Pozdrawiam gorąco w Nowym Roku. 
U nas dzisiaj słońce świeci. 





23 komentarze:

  1. Mnie najbardziej zachwyciły: pierwsza i trzecia. Kartka koperta ma fantastyczną kompozycję z napisem w roli głównej. Cieszę się, że zrobiłaś kartkę w tej kopertowej formie😀Trzecia kartka ma słodką grafikę i piękny granat, na tle którego grafika wspaniale wygląda🤩 Porywam zdjęcie i pozdrawiam serdecznie 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo. Cieszę się, że udało mi się nadrobić zaległości. I jednocześnie zaliczyć już zabawę u Ani w tym nowym roku. Mi ta trzecia kartka też się podoba, mam tylko wątpliwości co do tej bazy kwiatowej. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  2. Nadrobione zaległości zawsze cieszą ;)
    Ta pierwsza kartka jest szczególnie intrygująca ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwuś, cudne kartki zrobiłaś, a zwłaszcza zachwyca mnie koperta - wyszła perfekcyjnie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoje się napatrzylam to od razu kopa do roboty dostałam. Dzięki Gosia.

      Usuń
  4. Przepiękne prace! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow szybka jestes! Swietne karteczki i bardzo wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie muszę niczego zaliczać , cieszę się ze jesteś w mojej zabawie kolejny rok i mam nadzieję że nadal będziesz się ze mną dobrze bawić. Fajnie Ci wyszły te wielkanocne kartki zresztą ta zaległa koperta u Ewy też !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Cieszę się, że Ci się podobają moje karteczki. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Świetne kartki,szczególnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prace, wszystkiego napiekniejszego w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne wszystkie karteczki. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam w Nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
    ចាល់បាល់

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki wykonałaś :)
    Ta pierwsza jest wyjątkowa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Splociku. Cieszę się, że się podobają. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. I tak jesteś lepsza niz ja, ja mam takie tyły,że szkoda gadac. Zyczę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Bardzo prosze o wyjasnienie bo juz sie pogubiłam czy to kartki na grudzień czy na grudzień i styczeń ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Staram się jak mogę, ale czas ucieka a inne sprawy zajmują miejsce bloga. To są kartki na grudzień. Mam nadzieję, że styczeń pozwoli na jakąś robótkę. A jak nie to znowu będę nadrabiać.

      Usuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...