poniedziałek, 28 lutego 2022

Luty, luty.

 Koniec lutego, czas na podsumowanie W Klubie Twórczych Mam

Na początek Dzień kota. 

Kotek Piotra, wykonany z uszkodzonej maskotki. Piotr poobcinał futerko z tej maskotki, naszkicował ołówkiem kota.

 I poprzyklejał. 

Wyszło nawet nieźle. 


A tu już tworzyli Pola z Szymonem
 


Pola maluje dużo, bardzo dużo. 

Tu tylko parę obrazków.










Na koniec tłusty czwartek 



Te paczki Pola przyniosła z przedszkola. 


Moje gniazdka, w tym roku niestety mi nie wyszły. Ale zjeść się dało. 


Więcej zdjęć brak, jakoś zleciał mi ten miesiąc nie wiem kiedy. 
Pozdrawiam Was gorąco. 


5 komentarzy:

  1. Jest super. Ważne że jesteś a Poli malunki świetne. Super ze jest coś co Pola lubi!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pola to rocznik z nasza Teresa, tez lubi malować hehe :) fajnie sie bawicie a kot Piotra widziałam ze cos tam zajął na podium, gratuluje !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Intensywnie... Świetne prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kotki, a prace Poli są pełne artyzmu. O pysznościach nawet nie wspominam - taki łasuch jak ja jest zachwycony:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wspólną zabawę na blogu KTM, świetne prace!

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...