poniedziałek, 28 marca 2022

Wróżka

 Wróżki, ciekawe stworzenia.

Czy ktoś widział?

Do mnie przyleciała i usiadła na kartce, którą zamówił u mnie mój syn Szymonna urodziny koleżanki z przedszkola do której został zaproszony. 

Pomysł od razu wpadł mi do głowy i przypasował do wyzwania w

Art-Piaskownicy


Pomysł  na Składaczek (na pewno) 

i stempelek (chyba) 

od Ewy  


I oto karteczka kolorowa powstała.

Wróżkę kolorowała moja kochana córeczka oczywiście Gabrysia.





Pozdrawiam gorąco.

Cześć!

12 komentarzy:

  1. Wróżka super, i kartka zresztą też . Gabrysia mam zdolności chyba po mamie :-) Fajnie ją pokolorowała. Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie pokolorowana wróżka Gabrysiu, stanowicie super duet bo kolorystycznie wszystko pasuje, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza wróżka. bardzo mi się podoba ta kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się składaczek ze śliczną wróżką. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza wróżka i jak ślicznie pokolorowana. Karteczka jak z najpiękniejszej baśni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko na pewno sie spodobało małej fance wróżek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka! Tak stempelek jest ode mnie, pięknie kolorowo Gabrysia go pokolorowała

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładna kartka 😄 małe wróżki piszczą z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...