wtorek, 19 kwietnia 2022

Czy to walentynki?

 Kwietniowe kartki do zabawy

Ani



Moja lewa mapka ślubna a prawa urodzinowa. Takie było zapotrzebowanie a mapki idealnie przypasowały.




Grafikę ślubną wzięłam
 z TEJ strony 
Kółka nie są w Lini prostej, ale jakoś się dobrze nie układały w tej wytycznej. 
I słabo chyba widać tą falistą linię. 
Chociaż w realu to wszystko lepiej wygląda. 


 
Myślę, że mogę swoje kartki podciągnąć pod temat walentynek, jaki Ania zadała. 
Bo  przecież z miłości te kartki powstały.
Hihi. 
Żartuję sobie oczywiście. 
Aaaaaa, 
Jeszcze Kolaż 


Pozdrawiam gorąco. 






12 komentarzy:

  1. Super kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki, świetnie sobie poradziłaś z mapkami.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam jestem super zadowolona, że jesteś w mojej zabawie. Moje kółka choć są trzy tez nie są w jednej linii. Oczywiście zaliczam, grunt że mapki są a okoliczności jak komu pasuje, w końcu to tylko dodatkowa wytyczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Aniu. Cieszę się, że przyjmujesz kartki moje. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  4. Nawet nie zauważyłam ze kartka Pawcia z tej mapki, wtopiła sie Hihi, dzieki Sylwio za nia i za pamiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, trójkąty trochę się wtopiły. Mogłam zrobić mniejsze albo większą odległość między nimi. Ale co tam. Ważne, że cieszą.

      Usuń
  5. Piękne kartki! Szczególnie te dwie na samym końcu.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...