poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Zakladka

 Ostatni etap wyszywania u dziewczyn z Klubu Twórczych Mam

Coricamo


Zaliczam zabawę chyba na samym końcu. 

Ale na szczęście udało się. 

Kiedy szukałam koralików do ozdoby zakładki przypałętało się piórko w jakże pasującym kolorze:))








Pozdrawiam gorąco. 

A dziewczynom z Klubu dziękuję za mobilizację do wyszywania i za piękny wzór od Coricamo. 

Dziękuję też Agacie, która użyczyła sztywnika krawieckiego, dzięki czemu zakladka po wyprasowaniu jest równiutka

 i sztywna. 

Buziaki. 



16 komentarzy:

  1. Świetna zakładka. ;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ta zakładka, Sylwuś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło, fajnie że zdążyłaś a zakładka to super niezobowiązujący prezent. Uwielbiam je robić !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu. Pewnie zostanie przekazana na prezent. Dzięki.

      Usuń
  4. wow, śliczna jest, brawo :) podziwiam tym bardziej że mi z igłą nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga. A z igłą musisz koniecznie się zaprzyjaźnić:)sama widzisz jaką świetną robotę "Ona" robi :)))

      Usuń
  5. Brawo Sylwio 👏💪 ciesze sie ze zdążyłaś i efekt świetny ☺️ Czekam na kolejne. Sztywnika mam sporo ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agata. Ja miałam tylko jeden wzór do zrobienia. Mam zaliczone i póki co to koniec. 🥳Chyba, że do autobusu będę zabierać i haftować :)

      Usuń
  6. Wow ! Zakładka jest piękna !!! Haft wygląda jakby to były malutkie koraliki. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładka, kocham wszystkie jakie wpadną mi w ręce:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...