niedziela, 29 maja 2022

Scrapkowo w Klubie

 Tym razem dziewczyny 

KLUBU 

zaprosiły do działania dzieci, żeby zrobiły kartki  samodzielnie.

U nas dzieci dużo tworzą i jakoś specjalnie nie było trzeba ich o to prosić.

Zbliżały się urodziny dziadka i dzień matki, więc i okazja się znalazła odpowiednią.

Pierwsza kartka Gabrysi na 81-sze urodziny dziadka z małym slodkim dodatkiem. 

Byłam zachwycona tym pomysłem. 




Druga kartka z tej samej okazji to kartka zrobiona przez Michała 



I karteczka od Apolonii. 
Uznała, że koniecznie musi być rower bo dziadek zawsze rowerem gania. 
Ten motyw rzeczywiście czasami wykorzystujemy czasami na kartkach. 

- Jak to dziecko uczy się z obserwacji. 





I Szymona, namalowana. 




A tu już od Szymona na dzień matki 





Od Gabrysi 


Od Apolonii, z pudełka po herbacie. 
Miała być zakladka też z pomysłu dziewczyn z KTM, ale w czasie robienia zrodził się pomysł na pudełko które ma być ponoć na pierścionki:)


Serc nie może zabraknąć na dzień matki oczywiście. 


I laurka z kwiatkiem też od Poli 


A ta praca podoba mi się najbardziej 


Pozdrawiam gorąco. 



16 komentarzy:

  1. Sylwusiu, masz bardzo kreatywne pociechy, bardzo podobają mi się wszystkie kartki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace, masz zdolne dzieci.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci zrobiły wspaniałe prace! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki fajne, ważne że zrobione samodzielnie przez dzieciaki i od serca!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci mają wspaniałe pomysły :)
    Pewnie maja to po Mamie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Splociku. Próbuje jak mogę zachęcać dzieci do działania. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. śliczne prace :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam dzieci i lubię jak od najmłodszych lat zajmują się pracami ręcznym, to kształtuje ich kreatywności 😊
    Z moją 2 letnią wnusią też już pomału zaczynamy działać.
    Super prace dzieciaki wykonały, pomysłów im nie brakowało!
    Pozdrawiam serdecznie 🌺🍀🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja już nawet nie sprzątam ich bałaganu który mają na ławie. Wciąż pełno tam papieru, nożyczek, kleju, kartoników dużych i małych. Mazakow, kredek itp. Mam nadzieję, że będą tworzyć i nie zamierzam im w tym przeszkadzać. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  8. Już wcześniej podziwiałam ale dopiero mogę skomentować, tworzycie świetnie, uwielbiam pomysły dzieciaczków;)

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...