poniedziałek, 4 lipca 2022

Nuty

 Tutaj ten sam składaczek Ewy co ostatnio. 

Cięcie #29, 

ale do innej zabawy.

Tematem przewodnim są nuty, bo kartkę zrobiłam dla pewnego muzykanta. 

Grafika z mojej ulubionej Strony 

Small wingels

A kolory z Art-Piaskownicy

Zieleń i karmel 


No To patrzcie 

Pierwsze zdjęcie z lampą, ale wydało mi się zbyt oszukane w kolorach i reszta jest już zrobiona przy naturalnym świetle. 

Różnicę widać doskonale. 









Zdjęć dużo bo nie mogłam się zdecydować.

Pozdrawiam gorąco.


13 komentarzy:

  1. Widziałam go na FB. Delikatny, muzyczny składaczek. Porywam do galerii, wstyd mi, że nawet banerka nie zrobiłam. Zaraz to naprawię. Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadł mi do gustu ten Składaczek, na pewno powstanie jeszcze jedna kartka bo już jest na warsztacie. Banerek zamieszczę jak będzie gotowy oczywiście. Dzięki Ewa. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Śliczny składaczek z wiodącym kluczem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia super Ci wyszła ta kartka powodzenia w zabawach a składaczek od Ewy chyba nie jest trudny !! Takie proste kartki właśnie lubię !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składaczek to prościzna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Aniu.

      Usuń
  4. Sylwuś, muzyczny składaczek jest zachwycający, bardzo podoba mi się kolorystyka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny, podziwiam! Te nutki mnie zschwycily!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwuś, muzyczny składaczek jest zachwycający, bardzo podoba mi się kolorystyka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, niby nic ale całość fajnie się komponuje i wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...