czwartek, 4 sierpnia 2022

Mapki

 Mapki to chyba moja wielka miłość. 

Ani zawsze można znaleźć coś ciekawego.

I postawić sobie wyzwanie.

W sierpniu pojawiły niełatwe mapki jednak zdaje mi się, że poradziłam sobie z nimi. 



I oto pierwsza mapka, z okazji narodzin.
Napis pobrałam kiedyś od Bogusi. Teraz nie mogę znaleźć jej bloga. Gdzieś mi umknęła.
Sukieneczka wydziergana na livie u Świrów.






I druga, z okazji imienin. Trochę skromniejsza.
Ale podoba mi się.





Nie zapomniałam o kolażu


Dzięki Aniu za następny miesiąc świetnej zabawy.

Pozdrawiam ze wsi gorącej:))





17 komentarzy:

  1. Sylwusiu, obie kartki ogromnie mi się podobają. Sukieneczka na pierwszej i polne kwiaty na drugiej budzą zachwyt.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwusiu, obie kartki ogromnie mi się podobają. Sukieneczka na pierwszej i polne kwiaty na drugiej budzą zachwyt.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sobie poradziłaś z tą pierwszą mapką, Brawo Ty !!
    Cieszę się bardzo że moje zabawa i te mapki są dla Ciebie inspiracją !!
    Kartki wykonałaś super !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Aniu, bawię się świetnie z mapkami.

      Usuń
  4. Przepiekne kartki, sukienusia cudna na karteczce.Pozdrawiam z betonozy , to dopiero upał.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne karteczki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki wykonałaś i świetnie poradziłaś sobie z mapkami. "_
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam. Świetne są. Ale podziwiam też Twoją pmysłowość i pasję :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe świetne, zwłaszcza ta z pierwszej mapki mnie zaciekawiła bo zrobiłaś ja w innym formacie.... super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne obie kartki, każda ma coś co przyciąga wzrok na dłużej :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...