sobota, 24 września 2022

Świątecznie

 Pomysł przyszedł jakoś tak po drodze, w trakcie składania i wycinania kartki. 

Pomysł na kartkę wzięłam ponownie od Agnieszki , natomiast mapki do ozdoby z zabawy Ani  


Mapka pierwsza, czyli lewa strona kartki wygląda tak:


I druga mapka i prawa strona tak:


Pierwszy raz robiłam kartkę żeby na jednej wykorzystać dwie mapki. 
Cieszę się, że podołałam. 
Całość kartki tak się prezentuje 



Uznaje, że obejdzie się bez kolażu. 
W środku ćd świątecznych akcentów i miejsce zostawione na życzenia. 




Całość jest spięta opaską, co by się nie rozkraczała :) 



Ostatnio popadam w samozachwyt. 
Bardzo mi się ta kartka podoba. 

Pozdrawiam gorąco. 








20 komentarzy:

  1. Wow, świetne składzczki, robia wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem!
    Świetna kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Świetnie wykorzystany pomysł. Podziwiam z serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna! I jaki super pomysł na wykorzystanie obu mapek na jednej kartce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak. Pomysł okazał się świetny. Bo już mi ciążył na sumieniu, że jeszcze nic do Ani nie zrobiłam. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Śliczna kartka- sama bym nie wpadła na taki pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna, ciekawa kartka. Fajny pomysł z interpretacją dwóch mapek na jednej kartce. Efekt końcowy - fantastyczny,

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci ta kartka wyszła, chyba jeszcze nikt nie wpadł na pomysł wykorzystania obu mapek w jednej kartce. Jak dla mnie jest świetnie !! Dodatkowo ten środek mnie zachwycił. Aż zazdroszczę tej osobie która dostanie taką kartkę.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że pomysł z podwójna mapką większości się spodobał. Cieszy mnie to. Sama jestem zadowolona. Dzięki Aniu za tą zabawę. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Haha nie dziwię się Sylwio że popadasz w samozachwyt hehe bo kartka Przepiękne, no i to połączenie dwóch mapek razem, rewelacyjny pomysł no i wykonanie pierwsza klasa !!! Brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agata. Tak sobie myślę, że takie kartki można robić nie koniecznie z takim wymagającym środkiem. Zapamiętam ten pomysł sobie na przyszłość.

      Usuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...