niedziela, 20 listopada 2022

Kartki, Kartki

 Tym razem różnorodnie i zbiorczo.

Pierwszy żółwik,wydziergany na szydełku.

Na live u Świrów.

Z kordonka który dostałam od Splocika.

Wydziergany w kolorach wojskowych i podarawany pewnemu pasjonatowi wojska jako breloczek.



W podobnych kolorach z okazji urodzin powstała kartka.


Natomiast następna kartka już dla mojego syna również z okazji urodzin.


Nie mogło zabraknąć torta oczywiście 


I jeszcze kartka z cięcia Ewci dla jednej młodej damy, która lubi syrenki.




Uwielbiam to tworzenie.
Pozdrawiam.




12 komentarzy:

  1. Witaj ! Kartka z syrenką zachwyciła mnie !To jest coś ! Coś oryginalnego i pięknego ! Żółwik - brelok jest super ! Sama kiedyś robiłam podobne breloki. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te wszystkie składaczki. Szkoda, że zabawa u Ewy się skończyła. Na szczęście zawsze do składania można wrócic i stronie Ewy znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajne te twoje karteczki i super że wykorzystałaś format od Ewy. Szydełkowy breloczek również super. Myślę że solenizant zadowolony z prezentu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają te karteczki. Tym bardziej , że są zrobione według moich i dzieci upodobań. Hi hi 😂
      Pozdrawiam serdecznie Aniu.

      Usuń
  3. Świetne kartki wykonałaś, a żółwik milusi taki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Splociku. Przysłużyłaś się do powstawania tego żółwika. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Sylwuś, śliczne kartki, a żółwik jaki słodziak. No i torcik nie mógł umknąć mojej uwadze:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Efektem żółwika sama jestem zadowolona bo jednak szydełko w ręce trzymał tylko od czasu do czasu.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. Wszystkie prace piękne Sylwio, bo w nich serducho Twoje jest. No i większość jest u nas haha.... bardzo mi się podoba kartka dla Jasia no i żółwik wymiata a syrenka już schowana na pamiątkę:) torcik zapewne był przepyszny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agata za te słowa. To mi sprawia radość. Zupełnie tak jak Tobie. Radość dzieci jest bezcenna. Buziaki.

      Usuń
  6. Śliczne prace, żółwik jest przesłodki! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...