wtorek, 3 stycznia 2023

40-tka

🍷🍾🎊💐🎉🥳🎁🎈🍭🌷

Nowy rok zaczynam od podziękowań.

Jak już pewnie się dowiedziałyście

W Sylwestra mam urodziny i właśnie obchodziłam 40-te.

🥂🎊🍾🍷🪅🥳🥂🍾

Udało się Wam sprawić prawdziwą niespodziankę.

Kurier osobisty w postaci męża naszej 

Blogowej Agaty zadzwonił do mnie o 9-tej rano i poinformował, że ma dla mnie podarunek.

Że z Agatą zawsze się skromnie obdarowujemy to przyjęłam pudełko dziękując.

Ale jakie było moje zdziwienie kiedy w środku znalazłam piękne kartki od Was moje drogie.

Jejku. Dziękuję pięknie, że Wam się chciało.

Dziękuję dla 

Magdy


Dla Basi


Dla Agi


Dla Gosi


Dla Ani


Dla Anetki 


Dla zaklętej igiełki 




I Dla 

Sama organizatorka czyli Agata wykonała taką kartkę.


Dzięki Wielkie Agata za Twoje dobre serducho.
Jestem pełna podziwu i zachwytu tą organizacją.
Niespodzianka udana.

Dziękuję Jeszcze raz Wam dziewczyny.

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego Roku 🎊🍾🍷

Pozdrawiam gorąco.


20 komentarzy:

  1. Cieszę się niezmiernie że niespodzianka się udała. Jeszcze raz Wszystkiego najlepszego, oby zdrówko Ci zawsze dopisywało i by wena Twórcza Cię nigdy nie opuszczała !!!
    Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, zdrowia I wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Sylwio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata jest fantastyczna. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze , dożo zdrowia i masę weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia urodzinowe! Wiele zdrowia, radości, spokoju i miłości Sylwia. Ściskam mocno;)
    Ale miałaś niespodziankę wspaniałą:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie Izo. Niespodzianka była bardzo udana. Nigdy bym się nie spodziewała. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszości :).
    I zastanawiam się, czy życzyć Ci jeszcze dwa razy tyle, czy jednak nieco mniej

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że niespodzianka się udała, Agatka miała świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi ach fajnie że niespodzianka się udało, o to chodziło Sylwio, zdrówka przede wszystkich i kolejnych pięknych dni, miesięcy I lat , went twórczej i czasu na robienie tego co lubisz 😀 uściski i polecam się na przyszłość haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby wszystko się spełniło. Pozdrawiam i Buziaki przesyłam.😍

      Usuń
  10. Wszystkiego dobrego i zdrowego na następne lata. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że niespodzianka się udała. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba mój poprzedni komentarz poleciał do spamu, ale jeśli w kosmos, to piszę jeszcze raz.
    Niespodzianka miała się udać i tak się stało.
    Wszystkiego dobrego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Na 40

 Kartka urodzinowa dla Michała, męża naszej blogowej Agaty. Grafika od Small Wingels  Imprezę Agata zorganizowała świetną. Wiadomo - jak to ...