niedziela, 29 stycznia 2023

Licytacja

 Dzisiaj nietypowy post.

Długo się zastanawiałam czy dać tam moją kartkę.

Robię je oczywiście dla mojej rodziny, bliskich i niektórych znajomych.

Ale tak za Bardzo to ludzie nie wiedzą o tym moim hobby.

Jednak postanowiłam wystawić jedną a jak się później okazało pięć kartek na licytację dla maleńkiej pięcioletniej Igi która zmaga się ze straszną chorobą SMA.

Do uzierania kolosalnej kwoty 5 milionów

Zostało dla Igi zaledwie 0,5 kg.

Później będzie już za późno na podanie leku.

Brakuje Jeszcze 1 miliona, więc pomyślałam że jeśli mogłoby to pomóc to niech idzie w eter.

Zawsze to coś.

Kartka którą wystawiłam wygląda tak, 

ale 5 osób które najwyżej zalicytują będą mogły zamówić kartkę wedle życzenia.

Tak wymyśliła to organizatorka posta.



Jeśli ktoś z Was by chciał coś wylicytować to można coś wyszukać 

TU  i  TU

A może ktoś by chciał wystawić coś własnego do licytacji to wystarczy się skontaktować z  panią która pomaga utworzyć post.

Zbieramy też nakrętki, niepotrzebne

 płyty CD i zużyte baterie.

Jeśli macie i ktoś by chciał przysłać je do mnie to chętnie przekaże.

A kontaktować się ze mną można przez adres e-mail i tam oddam adres do przesyłki.

sylwiamizerska@interia.pl

Pozdrawiam gorąco.




6 komentarzy:

  1. Kartka piękna i super że ją wystawiłaś na licytację. Przestałam już wspierać potrzebujące osoby, bo jest ich tak dużo że emerytury bo mi brakło jak bym chciała im wszystkim pomóc.
    Pozdrawiam i mam nadzieje że ten milion zbierzecie aby IDZE pomóc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomagamy jak możemy Sylwio, już przesłałam pieniążki i od nas i od dzieci, nasze grosze i nakretki z makulatura też poszły. Milion to ohromna suma, mam nadzije ze się uda ja zebrać a Twoja kartka cudna 😀 trzymamy kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i piękny cel, szkoda tylko, że to ludzie dobrej woli starają się pomóc jak mogą, a nie instytucje, które powinny się tym zajmować. Trzymam kciuki za maleńką Igę i dokładam swój grosik.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry człowiek z Ciebie.
    Kartka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i na piękny cel, Sylwuś. To straszne, że malutkie dzieci tak cierpią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz wielkie serce..właśnie się zastanawiam co bym mogła dać na licytację..

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...