wtorek, 28 lutego 2023

Koty

W lutym Koty zagościły 🐱......

Klubie Twórczych Mam 


Kochani, przedstawiam Wam kota 🐱
Filemota:))
Apolonia zrobiła Go sama 


Zrobiła też mnóstwo jedzonka 


Są też pieniądze, żeby mógł sobie coś kupić


Pojemniczki na jedzenie
 

I wanna, a na niej gąbka, mydło tęczowe i jest nawet opcja z jacuzzi 


Na koniec okazuje się, że to jest taka gra.
Gdzie trzeba codziennie się tym kotem opiekować i go karmić.
Jak się z nim bawimy i dbamy o niego to zbiera się pieniądze.
I można dostać dodatkowe gadżety;))

I Wszystko jest zapisane na specjalnym dysku.
Który oczywiście jest pomysłem Apoloni.
Zapisuje Ona tam skrupulatnie ile dni żyje już jej kot.
Cyfry odwrotnie napisane, zadziwiają mnie z jaką łatwością je pisze.
Chociaż u mnie wszystkie dzieci tak właśnie pisały cyfry.
Ja to bym musiała się zastanowić żeby odwrotnie coś zapisać.


Zadziwiła mnie ta moja córka z tym kotem. 

Dla dziewczyn dziękujemy za nagrodę w miesiącu styczniu.


Pozdrawiam gorąco.




9 komentarzy:

  1. Teraz też się należy nagroda dla Apolloni po kot mega fajny, jest bardzo pomysłowa!!! Gratuluje Młoda 😀😃🙂 działaj dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolną masz córkę , a dziecięca wyobraźnia nie zna granic !!
    Powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dziecięcą wyobraźnię i kreatywność. Wielkie brawa dla Apolonii, kotek jest super.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotek rewelacyjnie się prezentuje a te wszystkie gadżety wyglądają superkowo! Prace wykonane przez dzieci mają mnóstwo uroku, jestem pod wrażeniem zdolności plastycznych i kreatywności Apoloni😍
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutki kocurek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie to wymysliła i wykonała. Powierzyłabym jej swojego kotka pod opiekę, bo jest bardzo sumienna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filemot rewelacyjny i te wszystkie akcesoria dla niego - bardzo kreatywnie i zaraz był pomysł na zabawę. Pozdrawiam z Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...