wtorek, 11 lipca 2023

Stworzone, nie pokazane.

 Wrzucam parę zaległych karteczek.

Ostatnio brakuje mi czasu na pisanie postów, co nie oznacza że nic nie tworzę.

Ta kartka powstała na rocznicę ślubu.
Piękny haft z młodą parą od którejś z Was dostałam na urodziny.



Druga karteczka jest dla mojej córki Apolonii z okazji 6 urodzin.
Również z haftem .


Następna kartka dla Renaty i Romka z okazji ich jednoczesnych 50 urodzin.



I ostatnia, z okazji urodzin Karola.
Syna naszej Agaty.



U nas słonecznie.
Dni przeplatane obowiązkami, ogrodem i przyjemnościami.
Jak to na wakacjach bywa.

Pozdrawiam gorąco.




9 komentarzy:

  1. Świetne te Twoje karteczki. Ja tak nigdy haftu nie wycinam , ale gusta są różne wedle życzenia. Ważne że karteczki na różne okazje a wszystkie cudne. U nas tez upał straszny , wszystko mam pozamykane i na dwór nie wychodzę, bo nie lubię takiego gorąca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki. Ten miś haftowany jest przecudny. Powiększyłam go sobie, aby sprawdzić jaka techniką go wykonałaś Sylwia, bo myslałam, że to krzyżyki:) Piękne wszystkie:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwuś, dobrze, że te karteczki pokazałaś, bo każda zasługuje na uwagę i zachwyt. Haftowane elementy na kartkach bardzo mi się podobają.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Się dzieje. A czas na pokazywanie to nie jest prosta sprawa. Masz super wyobraźnię do tych kartek :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie supwr. Dwie są nasze więc tym bardziej dziękujemy za nie. Zastanawiałam się właśnie nad tym haftem młodych skąd go wytrzasnęłaś heheh.... pomysłowe. No i te puzzle fajny dodatek ! I chyba ciekawie mieć razem urodziny z kimś.... czy to mąż i żona ci od 50?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wkomponowałaś elementy haftowane w kartki. Wyszło ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Na 40

 Kartka urodzinowa dla Michała, męża naszej blogowej Agaty. Grafika od Small Wingels  Imprezę Agata zorganizowała świetną. Wiadomo - jak to ...