czwartek, 10 sierpnia 2023

Wdzięczność.

 Moja najnowsza kartka jest dla kierowcy, 

Który woził mojego męża przez dwa miesiące na rehabilitację.

Grafika od Small wingels





Jeśli słyszeliście 09.05.23r o wypadku polskiego autokaru w Niemczech, to mój mąż i mnóstwo moich znajomych byli w tym autobusie.

Tak to wyglądało:





Piszę o tym dopiero teraz, bo wcześniej jakoś nie było na to siły.

Pomału wracamy do normalnego życia.

Po tych wszystkich wizytach w różnych miejscach.

Ale to Jeszcze nie koniec, niestety.

Pozdrawiam jak zawsze, gorąco:))


5 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym wypadku polskiego autokaru. Dobrze, że Twojemu mężowi i znajomym nic poważniejszego się nie stało, bo na zdjęciach wygląda to strasznie. A kartka z podziękowaniami dla kierowcy jest bardzo wymowna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwuś, oczywiście, że słyszałam o tym wypadku. Kochana, jak dobrze, że mąż wyszedł cało z wypadku. Mam nadzieję, że rehabilitacja przyniesie pozytywne efekty i to traumatyczne wydarzenie ie pozostawi większych śladów.
    Kartka przepiękna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że ocalał, cieszcie się życiem i sobą na co dzień. Karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przefajna kartka 😚🙂
      Nie słyszałam, współczuję bardzo ......

      Usuń

Na 40

 Kartka urodzinowa dla Michała, męża naszej blogowej Agaty. Grafika od Small Wingels  Imprezę Agata zorganizowała świetną. Wiadomo - jak to ...