piątek, 1 września 2023

Zabawa

 zabawa w Klubie

Tematem przewodnim były wakacyjne zabawy, my  czas wakacyjny spędziliśmy razem i to była dla nas najlepsza zabawa.

Wakacje zaczęliśmy ogniskiem 


Zrobiłam też taki tort z kwiatami z masy,
Świetna zabawa, mówię Wam.


Dzieci zrobiły lizaki z posypką 



Apolonia nakręciła papiloty 


Rysunek na tablicy 


Przebieranki 



Trochę urlopu spędziliśmy nad morzem, 




Wybraliśmy się na wschód słońca o 5:30 
Piękny widok 





Tu ciąg dalszy zabawy nad morzem, ale w basenie 



Wspólne robienie naleśników 



Zabawa w duchy 


Najnowsza planszówka 


Szymona rysunek malowany kawą 


Następny tort, z okazji urodzin Gabrysi.
Zaprosiła paru przystojniaków, zaskoczyli mnie tymi garniturami:))



Kołysanka dla misia w wykonaniu Poli 


I na koniec tej zabawy Wspólne zdjęcie.


Pozdrawiamy wszystkich, dziękujemy za wspólną zabawę i życzymy udanego roku szkolnego.

.......aaaaa, no i najważniejsze.
Ponad 300 km przejechane na rowerze przez Michała.
Taki cel postawił sobie na początku wakacji:)


Życzę każdemu takiej wytrwałości w dążeniu do celu.

No to cześć:)))







9 komentarzy:

  1. Jak radośnie minęły Wam wakacje! Super! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie i wesoło minęły Wam wakacje, Sylwusiu.
    Czekam na fotki (mam nadzieję, że mój mail doszedł).
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołyska dla misia mnie rozczuliła :) brawo za creatywnośc :) Fajna z was ekipa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lizaki z posypką prezentują się bardzo smakowicie :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wakacje, mmm i to morze, i wschód słońca..... Pomysły na zabawy dzieci bardzo twórcze :) Pozdrawiam z Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha brawa dla Was supwr rodzinko.... ja zapomniałam że to już sierpień się kończy i obudziłam się wczoraj 4 września haha 😀😃🙂 z jakiej to masy działaliście na torcie z kwiatkami ? A no i planszowke koniecznie proszę o nazwę i recenzje co to co to ??? Haha.... uściski dla Was wszystkich a brawa największe dla Michała za wytrwałośc i osiągnięty CEL !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie spędziliście ten wakacyjny czas. Bycia razem nic nie zastąpi !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale spędzacie czas razem. Buzia mi się uśmiecha gdy wiem że są jeszcze takie piękne rodziny :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna rodzinka :). Wspaniale się bawicie! Gratulacje dla Michała! i serdeczne życzenia wszystkiego co najlepsze dla Gabrysi! Podziwiam chłopaków, że dają radę z tymi naleśnikami (w sumie to na razie chyba najstarszy, ale widać, że ma już uczniów), prawdziwy facet powinien umieć gotować :). Kołyska dla misia i ten kawowy obrazek - rewelacja! Zdolne dzieciaki :).

    OdpowiedzUsuń

Na 40

 Kartka urodzinowa dla Michała, męża naszej blogowej Agaty. Grafika od Small Wingels  Imprezę Agata zorganizowała świetną. Wiadomo - jak to ...