sobota, 27 stycznia 2024

Rodzina

 Ta historia trwa od paru lat.

Dzieci co roku chodzą w pierwszy i drugi dzień świąt jako kolędnicy po domach.


Ludziom się to podoba do tego stopnia, że z roku na rok pytają czy dzieci przyjdą.

Oczywiście nie jesteśmy w stanie obejść całej wioski.

I z pomysłem przyszedł ksiądz.

Poprosił żeby dzieci z kolęda wystąpiły w kościele.

Wtedy znowu ja poprosiłam Agatę i jej dzieci żeby przystąpiły do nas i żebyśmy zrobili to wspólnie.

Razem stworzyliśmy świętą rodzinę, była Maryja z Dzieciątkiem i św Józef.

Oczywiście byli i Trzej Królowie,

Oraz 

Anioły, Pastuszkowie i diabeł:))

Dzieci za pomocą męża Agaty który woził dzieci wystąpiły w trzech kościołach naszej parafii podczas Święta Trzech Króli.

Odbyło się piękne przedstawienie, przygrywane podczas śpiewów kolęd dwoma akordeonami i mandoliną.


A ponieważ Agata jest naszą rodziną i piękną rodzinę stworzyliśmy,

zgłaszam to wydarzenie do konkursu

Klubu Twórczych Mam

Pozdrawiam gorąco.

Paniuśka z ekipą.


9 komentarzy:

  1. Fajne te Wasze wspólne fotki, Cieszę się że dzeciaki chodzą po kolędzie. Ja niestety z tych co nie wpuszczają takich dzieci, ale jak bym mieszkała na wsi to kto wie ?? Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za zabawę, wspaniale że kolędujecie :) a dzieci i kolęda to podwójna radość :) Brawo Wy i Agatki też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolędowanie to piękna tradycja. Biję brawo:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna tradycja, jak cudownie, że dzieciaczki ją podtrzymują.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniala tradycja przekazywana kolejnym pokoleniom. Aż miło patrzeć. Z checią bym Was I do siebie zaprosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł i super, że podtrzymujecie tradycję. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że pielęgnujecie tradycje kolędowania:) Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mnie to drażni, pisałam komentarz i gdzie jest.... heh
    Dzięki Sylwio za wspólny fajny projekt, do następnego razu 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...