wtorek, 6 lutego 2024

5 Urodziny

 Jak tytuł wskazuje dzisiejsza kartka powstała na 5 urodziny mojego chrześniaka Jędrka. 




+ Do tej kartki piękny album który dla mnie a raczej dla Jędrka wykonała nasza blogowa koleżanka Gosia , za co pięknie dziękuję.

TU znajdziecie wszystkie szczegóły albumu u Gosi na stronie. 






Polecam wszystkim to arcydzieło, nie ma się w nim do czego przyczepić.
Wszystko posklejane i dopasowane idealnie.
         Swietny prezent dla małych rączek.

Pozdrawiam gorąco.


6 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Oszczędna w kolorystyce i idealnie zharmonizowana w formie.
    Album bajer totalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wszystko i kartka i albumik solenizant będzie na pewno zadowolony !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwuś, Twoja kartka jest rewelacyjna. Cieszę się, że mogłam się dołączyć do niespodzianki dla Jędrusia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent Jędrusiowy prześliczny. I karteczka i album idealne dla pięciolatka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna pomysłowa ta kartka, album podziwiałam u Małgosi. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega mi się podoba ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...