czwartek, 11 kwietnia 2024

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈

wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi bliskiej rodzinki.

Pierwsza dla Jadzi





Druga dla jej mamy Agaty, naszej blogowej koleżanki.





I ostatnia dla Pawła 



I ostatnia,
W tym roku zrobiłam tylko jedną kartkę świąteczną, którą właśnie im ją podarowałam.

Grafika od Small Wingels 
Serwetka od którejś z Was
Napis też 



Czas w pracy intensywny + obowiązki, 
więc wybaczcie brak komentarzy u Was.

Pozdrawiam gorąco.
💓




5 komentarzy:

  1. Świetne karteczki, bardzo pomysłowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystkie kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja gapa niestety zapomniałam w tym roku o urodzinach Agaty o jej dzieciach nie wspomnę ( Jadzi i Pawełka) . Cóż głowa już nie ta. Twoje kartki superowe i cieszę się że przynajmniej od Was te kartki dostała!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwuś, karteczki wszystkie po prostu zachwycające. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha faktycznie masz zaległości 😀😃🙂 ale wszystkie karteczki przyejlismy z radością I uśmiechami, piękne są, dziękujemy!!!

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...