środa, 24 kwietnia 2024

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie.

Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym.

Na 50- tą rocznicę ślubu.

Najpierw przymiarki,

Sam kształt serca formatu A4 okazał się chyba najtrudniejszy.


Potem było już z górki;))))

W efekcie powstało coś takiego.
Z lekkim akcentem złotego, z racji tego że to złote gody.
Mój pomysł był zupełnie inny, dopóki nie zobaczyłam zdjęcia.
Które nijak nie pasowało mi do większej ilości tego koloru.
Zresztą miało być delikatnie, więc mam nadzieję że się spodoba.







I tu jeszcze na ciemnym tle 


A samo serce dlatego, że było ono dodatkiem do tortu dla młodych:)))



Pozdrawiam gorąco.


6 komentarzy:

  1. Ciekawa koncepcja. Wykonanie super.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Podziwiam. Ja niestety nie potrafię robić takich rzeczy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie poradziłaś sobie z tematem.
    Wyszło super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradziłaś sobie super, Sylwuś. Swoją drogą takie stare zdjęcia mają mnóstwo uroku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie Ci to wyszło :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło!!! Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...