poniedziałek, 18 maja 2020

Klub twórczych mam


Oj, co my nie narobiliśmy w tym maju. 
Cześć zadań robiliśmy na potrzeby zadań domowych, a część z własnej potrzeby. 
Oczywiście zarówno w pierwszych jak i w drugich zadaniach cały czas z myślą o Klubie Twórczych mam. 
Piotr stworzył łąkę Majową z rolek, bibuły i wyciorków. 



Michał zrobił sobie przybornik na ołówki, temperówkę i gumkę z rolki na biórko do odrabiania lekcji 


I motylka z wyciorków 


Szymonek też zrobił sobie przybornik. 
Czasami jest to dla mnie zaskakujące ile może zrobić i jak ładnie czterolatek. 


Dla dziadka z okazji jego urodzin z Szymonkiem już wspólnie zrobiliśmy chabry z bibuły 




I upiekliśmy ciasto na maślance z rabarbarem, bo dziadek torta odmówił. 


Kartki też były, 
Ta jest od Gabrysi 


Ta od Michała, portfel z kasą 


A ta od Piotra 
Z sekretami 


Robiliśmy flagi Polski z okazji Majowego święta. 

Powstały one z pianki do golenia i kleju wikol +odrobina farby 



Oczywiście orzeł biały musiał też być 



A tu wspólnie z Szymonkiem z rolki i białego papieru orzeł 


Pola też sobie zawsze znajdzie jakieś zajęcie 



Tata znalazł dla dzieci swoje zabawki z dzieciństwa. 
Cała kolekcja Indian. 
Ach cóż to za wspaniała zabawa jest. 





Złapaliśmy korona wirusa. Hi


Wyszywamy w wolnym czasie 


Cały czas się objadamy słodkościami. 
Ślimaczki drożdżowe z dżemem. 


A tu już Michała praca z plasteliny, farb i bibuły. 
Powoli kończą nam się zapasy. 
Trzeba wybrać się do sklepu w końcu. 


Na przejażdżce rowerowej podziwialiśmy takie widoki. 
Szybowiec który wylądował awaryjnie 



Piękny krzak bzu. 
Uwielbiam 



Nasze podwórko odwiedził jeżyk 



Zrobiłam z Michałem słowniczek obrazkowy z języka angielskiego 


A tu już ponownie jesteśmy u dziadka i babci 
Tym razem na drzewie w ogrodzie 


A tu podziwiamy króliczki małe 



Dzieci przyglądały się rozwojowi gąsienicy, 
Ale niestety im zwiała. 
Dzieci nazwali ją Albert 


Szymonek cały czas pomaga w podlewaniu naszego skalniaka i przydomowych kwiatów 






Takie okulary zrobili sobie chłopaki, a dla Piotra urosły nawet wąsy 



Zajęcia z w-fu na podwórku to już u nas norma 






Po biegach jedzonko.
 Przysmak świętojański 
Mniam. 


Namiot jest u nas prawie co wieczór z wszystkich koców, kocyków, poduszek i krzeseł. 


A dzisiaj oglądaliśmy film o Janie Pawle II. 
Z okazji 100 rocznicy urodzin. 
Jest to patron naszej szkoły 


To by było na tyle. Parę prac z kwiatami zrobiliśmy. 
Fajna ta zabawa. 
Większości zdjęć pewnie bym nie wykonała gdyby nie Klub twórczych mam. 
Pozdrawiamy gorąco. 
I idziemy bawić się dalej, bo właśnie skończyliśmy odrabianie lekcji. 
Pa 





22 komentarze:

  1. No no no rewelacyjne sprawozdanie Sylwio, podziwiam Wasze wszystkie plastyczne prace, swietnie tworzycie i widac ze super sie przy tym bawicie .... Relacja dzieci jest niesamowita!!! A przysmak świętokrzyski wcinamy miskami😂 Co tydzien mamy kino z popcornem i przysmakiem wlasnie :) serdeczności ślemy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czasami mam wrażenie, że nic nie robimy. I cały czas chcem,, COŚ " zrobić. A tu widzisz, tyle rzeczy narobionych. Dobrze, że jest zabawa to przynajmniej na zdjęciach będzie pamiątka🥰

      Usuń
  2. Sporo Wam się udało zrobić! Super te przyborniki/organizery z rolek. Podziwiam ogród:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama jestem w szoku. Zdjęcia ładowałam pół dnia. Bo robiłam to dzisiaj z telefonu.

      Usuń
  3. Ależ się działo u Was! Świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Widać, że świetnie spędzacie razem czas!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie u Was, twórczo i rodzinnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, twórczość i pomysły dzieci nie mają końca. Już brakuje i półek na te ich prace.

      Usuń
  6. Powiem Ci Sylwio że jest w szoku.Niby trudno ogarnąć taką wielką dzieciarnie ale widzę, że u Was nie ma czasu na nude. Dzieci świetnie sobie radzą we wszystkim a to zdjęcia z haftującymi dzieciakami mnie zauroczyło, BRAWO!!
    Te przysmak świętojański pamiętam z mojego dzieciństwa, nie da się opanować dopóki nie będzie dna miski. Niestety w sklepach go jakoś teraz nie spotkałam.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Aniu. Nudy nie ma. A dzieci co róż mają nowe pomysły. Dochodzą do tego jeszcze prace które muszą rozliczyć w szkole. Dziękuję Ci za ten zachwyt. To bardzo miłe. Pozdrawiamy.

      Usuń
  7. Naprawdę sporo zrobiliście :D Widać, że przy tym fajnie się bawiliście :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zabawa jest na okrągło. Fajnie być dzieckiem i fajnie, że chcą coś robić.

      Usuń
  8. Świetny, rodzinny wpis...u nas w ramach zdalnego nauczania tez pojawiła się majowa łąka...
    Przysmak świętokrzyski uwielbiamy...niestety nie zawsze udaje się go znaleźć w sklepie...
    Filmik o Papieżu y oglądaliśmy...nie obyło się bez trudnych pytań o wojnę między innymi.
    Ciasto wygląda obłędnie...w tym roku rabarbaru nie miałam jeszcze...
    Dzięki za wspólną zabawę w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasza zabawa jest świetna. Cieszę się, że trafiłam na Waszą stronę. Dzieci chętnie korzystają z zadanych tematów. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  9. Bardzo kreatywna z was rodzinka :) fantastyczne prace dzieci:) kartka portfel dla dziedka- mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci tworzą jak mogą. Pomysłów mają mnustwo. Zobaczymy co wymyślą na dzień matki, bo już po kryjomu coś szykują.

      Usuń
  10. Takie kreatywne zajęcia są dla dzieciaczków najlepsze :) My tez je uwielbiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj widzę, że dzieci tez bardzo zdolne, rosną z nich mali artyści :)

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...