wtorek, 4 sierpnia 2020

Box urodzinowy.

Pomysł na box zrodził się kiedy to znalazłam konkurs na blogu Świrów Rękodzieła  
I zachciało mi się spróbować zrobić i box tym bardziej, że podziwiam u dziewczyn te wszystkie pięknie zrobione pudełka. 
Ula pokazuje tam wszystko co i jak. Więc czemu by nie skorzystać a przy okazji zaliczyć następny etap pracy.
 
 
Box powstał na 4 urodziny małej Hani. 
Mam nadzieję, że się spodobał. 
Zdjęć trochę bo nie mogłam się zdecydować które wybrać. 











No to pozdrowionka gorące przesyłam. 
Pa, pa. 

 

6 komentarzy:

  1. Slodzinka :) swietny prezent Sylwio i brawo ze spróbowałaś :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy. Cieszę się jak małe dziecko.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale super boxik. Rewelacyjnie wygląda wypełniony zdjęciami małej Hani.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, wesoły i kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...