środa, 5 sierpnia 2020

Fotoleracja

Fotoleracja  w tym tygodniu ma przedstawiać kościoły, cerkwie lub cmentarze 

Osobiście jestem związana z dwoma kościołami, więc szału nie będzie. 
Chociaż może.....?
Pierwszy kościół jest w mieście w którym się urodziłam, wychowałam a później wzięłam ślub. 
Kościół pod wezwaniem św Jakuba w Ośnie Lubuskim. 
Troche możecie poczytać sobie tutaj
Zdjęcia mam zrobione screen'em z Filmiku na YouTube o kościele jest mowa 
od 4 minuty 30 sek. 






Drugi kościół jest we wiosce w której obecnie mieszkam. 
Kościół pod wezwaniem św. Andrzeja Boboli w Białkowie. 
tu kiedy zmieniano wieże 







I cmentarz  żołnierzy Radzieckich w Cybince. 
W obszarze miasta znajdują się aż dwa cmentarze wojenne, na których pochowanych zostało ponad 11 tys. żołnierzy radzieckich z 33 Armii generała Wiaczesława Cwietajewa, którzy walczyli na linii Odry od lutego do maja 1945. Nadodrzańskie miejscowości posiadają liczne miejsca pochówku z 1945 r., jednak to w małej Cybince znajdują się jedne z największych tego typu miejsc w Polsce. 
Więcej informacji Znalazłam Tu






Pozdrawiam gorąco. 
Czekam z niecierpliwością na następne wytyczne. 
Pa, pa. 


 

8 komentarzy:

  1. Kościół św. Andrzeja Boboli zachwyca pięknem architektonicznym.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest piękny. Tak się przyzwyczaiłam, że nie wyobrażam sobie chodzić do innego.

      Usuń
  2. Super, bardzo fajna ta wymiana wieży kościelnej. Super zdjęcia ! Dziękuje że się z nami bawisz. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wieże wioska zbierała parę lat. Bawię się z Wami bardzo fajnie. Uwielbiam robić zdjęcia.

      Usuń
  3. Znajome miejsca:) poza Osnem bo tam chyba raz w życiu byłam 😂😬

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia ze zdjęcia kościelnej wieży rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...