środa, 19 sierpnia 2020

Fotoleracja

 Tym razem w zabawie z DIY trzeba zrobić zdjęcia zwierząt. 


Parę zdjęć znalazłam zapisane na dysku komputera bo jak tu nie robić zdjęć tym pięknym stworzeniom. 
Oto Rybka w Zielonogórskiej Palmiarni 


Nasze koty


TU z jazdy konnej, ale parę lat temu 


Gęsi u sąsiada 


Dżdżownica na placu zabaw 


Konie w naszej wiosce u naszej blogowej koleżanki Agaty. Nawet załapał się ich pies. 
Zdjęcia z 2016 roku. 



Tutaj pokaże Wam nie zwierzę ale to co pozostało z zawieszki klejącej na muchy. 
Wisiało to na strychu, a Pan Nietoperz był taki głodny, że nie odmówił sobie takiej przekąski i pozjadał te przyklejone muchy. 
Niestety dwa dni później znaleźliśmy go martwego bo otwór gebowy mu się zakleił. 
Można by to zaliczyć do programu śmierć na 1000 sposobów. 🥴


Nasz pies



A i takie zwierzęta znalazłam w moim otoczeniu. Nawet babcia się załapała. 




Motyli akurat mam dużo, ale zamieszczam tylko dwa. 



Bociany odlatujące 


Gąsienica - nie wiem czy to zwierzę. Ale takie ładne, że muszę. 


Gołębie u wujka 


Struś w sąsiedniej wiosce 


Ponownie bocian - 1 wioskę dalej. 


A ta mała sówka znalazła sobie lokum na drzewie w szkole. 


Piękna, prawda? 


I ponownie konie 


No, to tylko część zdjęć. Taki trochę miszmasz. 
Bo i ptaki i robaki, ale to w końcu stworzenia. 
Przeleciałam przez wszystkie foldery ze zdjęciami to trochę sobie przypomniałam co gdzie mam. 
Pozdrawiam gorąco. 

12 komentarzy:

  1. Ile super zdjęć, ta gąsienica jaka fajna. A malunki na twarzy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba. Zwierząt na wiosce nie brakuje. Pozdrawiamy rodzinnie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzisiaj się okazało, że jeszcze sporo zdjęć przeoczyłam ze zwierzętami. Ale może i było już tego za dużo.

      Usuń
  3. Kochana, uchwyciłaś niezły zwierzyniec :)
    Sówka wygląda jakby miała kokardki w piórkach. Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ fotorelacja, piękne zdjęcia :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowka mnie zachwyciła:) nie wiedziałam ze była w szkole, sliczna jest, jak i gąsienica zielona :):):) a te z 2016 roku zdjecia koni jak zabytki juz 🤣 Czas leci .... usciski z konca wioski 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sówka przesłodka. Malutka. Nie wiem czy czasem nie zrobiła sobie coś w skrzydło bo parę dni tam siedziała. A zdjęć Waszych koni jeszcze parę mam.

      Usuń
  6. Cudnie! Ale tego nietoperza to mi szkoda.. no cóż.. poszedł na łatwizne... co nie wyszło mu na dobre. Ale zdjęcia zwierzaków super. Gąsieniczki prześliczne, konie zawsze wspaniale się prezentują. Fajnie że się z nami bawisz i dziękuje za fotki .
    Pozdrawiam serdecznie.
    DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Bawię się świetnie. Szkoda, że to już końcówka tej zabawy.

      Usuń

Na 40

 Kartka urodzinowa dla Michała, męża naszej blogowej Agaty. Grafika od Small Wingels  Imprezę Agata zorganizowała świetną. Wiadomo - jak to ...