piątek, 21 sierpnia 2020

Prezent dla chłopaka

 Czasami zadziwiam samą siebie. Pomysł wpadł mi do głowy kiedy to był u nas kuzyn (12lat)  na wakacjach i bardzo mu się podobały nasze albumy ze zdjęciami. Pomyślałam, że mogę wydrukować parę zdjęć na drukarce z jego pobytu u nas. Czas na zrobienie był krótki bo tylko dwa dni w międzyczasie ogarniania dzieci.

Ale udało się coś tam zrobić. 

Na stronie  Świrów Rękodzieła jest do zrobienia album w pudełku który miałam właśnie zrobić. No i jest album i pudełko. 


Link do pudełka przeniesie Was Tu

Pięknie tam  w jednym i drugim przypadku inspiruje Marta. 

A link do zrobienia albumu jest Tu

Przy robieniu albumu użyłam pergaminu który mąż mi przywiózł. 

A pudełko jest oczywiście po czekoladkach. 

Pociapane to wszystko akwarelami. Przyznam, że mam te farby pierwszy raz. Ale znacznie ułatwiają prace. 










Tekst piosenki do której nagraliśmy krótki filmik na tiktoku. 
Myślę, że to też będzie fajne wspomnienie, śmiechu trochę było przy nagrywaniu. 







Wielkich atrakcji u nas nie ma, ale to co było udało mi się zamieścić w albumie. Nawet drukarka odpaliła, bo nie chciała chwytać przez jakiś czas śliskiego papieru od zdjęć.
Teraz widzę, że nie sfotografowałam jeszcze ostatniej strony albumu. No trudno. 
TU dla Marty zdjęcie makramy, która miała być przy albumie ale nijak nie było jej gdzie tam przyczepić więc jest przyklejona do pudełka. Zrobiona ze sznurka pomalowana oczywiście akwarelą niebieską 


Do tego zestawu dodałam jeszcze zakładkę, która przypasowała kolorami 
A pająk też odegrał swoją rolę podczas pobytu.... Więc będą wspomnienia. 


I cały komplet razem. 



Chyba może być. Młody był zadowolony i to mnie cieszy niezmiernie. 
Pozdrawiam. 

17 komentarzy:

  1. Sylwuś, taka pamiątka z wakacji jest super. Myślę, że zupełnie inaczej ogląda się zdjęcia umieszczone w takim własnoręcznie zrobionym albumie niż na przykład na dysku.
    Bardzo fajna makrama.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację Gosiu. Zachwyt młodego kiedy otrzymał prezent bezcenny. Sama się ucieszyłam, że mu się spodobał bo każdy ma inne gusta.

      Usuń
  2. Świetny pomysł i wspaniała pamiątka. I przypuszczam, że doskonała zabawa podczas tworzenia:)
    Też mnie korci taki album w pudełku i makramka:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa w tworzeniu fajna, ale tylko dla mnie bo album i pudełko chociaż w dwa dni chciałam zrobić w tajemnicy.

      Usuń
  3. Tak. Będzie miał świetną pamiątkę. Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna oryginalna pamiatka, takie robione albumy sa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jak widać można zrobić coś z niczego. Wystarczył pergamin i klej. Szablon na napis zrobiłam sama. Makrama z filmiku Marty i parę wskazówek. I album z pudełkiem gotowy.

      Usuń
  5. No Ciotka, postaralas sie !!! Wyszło swietnie, no i widze ze aktywnie przez ten czas było u Was👍☺️ Brawo Wy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam żeby miał coś oryginalnego własnej roboty. Bo co gdzie nie zapytałam to nic nie chciał na pamiątkę. A z czasu spędzonego razem jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  6. Świetna pamiątka z wakacji, taka od serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszedł ten album :) Słowa piosenki, rozpoznałam z kreskówki "Fineasz i Ferb".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ta bajka. Fajnie, że album Ci się podoba. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo polecam zapoznać się z ofertą sklepu https://www.blingart.pl/ tutaj dostępna jest piękna biżuteria ze stali chirurgicznej. Biżuteria nie tylko dla mężczyzn ale również dla kobiet. Znajdziecie piękne naszyjniki i bransoletki możecie zamówić grawer. Sprawdźcie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...