środa, 26 sierpnia 2020

Wpis do art journal 'u

 Świry inspirują  dzisiaj tak...



Jest to ciąg dalszy konkursu. Do którego zrobiłam Box i Album w pudełku. 

Według wskazówek ULI teraz czas na 

wpis do art journal 'u

Ponieważ otaczam się na codzień dziećmi zrobiliśmy to razem.   I planujemy zrobić więcej tych wpisów zapisując niektóre momenty z naszego życia. 

Dla naszej kartki za bazę użyliśmy papierową torbę ze sklepu. I myślę, że następne wpisy też będą miały takie bazy, bo mamy tych toreb sporo w domu. 

Szablon z napisami i słońcem zrobiliśmy sami. Masa też własnej roboty. Nasz wpis zupełnie nie przypomina wpisu jaki wykonała Ula, ale mam nadzieję, że zaliczy nam to zadanie mimo braku profesjonalnych mas, mgiełek i różnych przydasi.

No zapraszam do oglądania 




Ot, takie wspomnienie mamy z ostatnich miesięcy. Następne na pewno będę publikować odrazu jak powstaną. 
Nie powinno być z tym problemu bo Pamiętniki różnego rodzaju pisałam od dziecka. Niektóre jeszcze mam
Np. Kalendarze Szalonego Małolata 
Ach było trzeba czekać cały rok na nowy. 
Miał ktoś? 


Albo taki malutki 


I jeszcze taki. 



W nim opisuje sobie czas kiedy to zaczęła się moja przygoda macierzyństwa. Mam tam wszystkie zdjęcia z Usg mojej wspaniałej piątki dzieci. Można w nim przeczytać różne historie wesołe i smutne. Jak to w pamiętniku. 
Mam np wklejony tam też słownik języka polskiego mojego syna kiedy miał 3/4 lata, 
Oj nie jeden by się uśmiał. 😁🤣
I ostatni. W czasie wieku nastoletniego pisałam tak intensywnie, że postanowiłam go zamknąć na kłódki. Pomógł mi w tym mój starszy brat w którym to zeszycie wywiercił mi dziury wiertarką. 


Więc wiecie, Pamiętniki na kłódki to ja wymyśliłam. Ha, ha, ha. 
A od jakiegoś czasu przyszedł czas i na bloga, który kusił mnie dość długo. Jednak musiał zaczekać aż będę gotowa. Ale doczekał się i Pan Blog.
I o to jestem od jakiegoś czasu. 
Pozdrawiam wszystkich
 i dzięki, że jesteście. 
           
                                    PANIUŚKA. 




2 komentarze:

  1. Hehe no no Sylwio masz bogate doświadczenie pamiętników !!! Ja pisałam jeden jakos w maturalnej klasie ale po slubie wszystkie panieńskie szpargały, listy itd.... spaliłam, z racji braku miejsca na przechowywanie w małym warszawskim mieszkanku.... Wasza tworczosc swietna i gratuluje wynalezienia pamiętnika z kłódka. Swietny patent !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz. Ja jeszcze wszystko przechowuje. I zapomniałam o pudełku z listami. Też mam.

      Usuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...