środa, 16 września 2020

Rdzawa przygoda.

Rdzawa przygoda zrobiona na Live u Marty.

Nasze przygody nieco się różnią, no ale cóż. 

Akurat w tym kierunku mnie wszystko kierowało. 

Nie raz już pisałam, że plan inny a wychodzi zupełnie nie to co w głowie miałam. 

Z racji braku wszystkich przydasi których użyła Marta zrobiłam swoje rdzawe ozdoby z rzeczy które miałam w domu

Czyli cekiny, stara klisza do zdjęć, kawałek koronki pocieniiwany akwarelami. 




W tym konkursie rozliczyłam się już ze wszystkich prac na Świrach Rękodzieła  na Facebooku wcześniej. Bo termin był do końca wakacji. 



Tą pracę zamieszczam na blogu dopiero teraz bo nie wyrobiłam. 
Wrzesień się zaczął i próbuję połączyć wszystkie obowiązki domowe ze szkołą, zajęciami pozaszkolnymi i przyjemnościami. 
Nie jest to łatwe. No ale cóż - życie. 
Pozdrawiam. 


12 komentarzy:

  1. Świetnie wyszła Ci ta ramka. Bardzo podoba mi się pomysł z wkomponowaniem kliszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta klisza wyszła całkiem przypadkiem. W pudełku z przydasiami wyciągnęłam wszystko co było w kolorze rdzy. Za dużo tego jak widać nie było. Bo tylko właśnie ta klisza i cekiny. Ale coś tam wyszło. Pozdrawiam Gosiu.

      Usuń
  2. No Sylwio swietnie wyszło! Klisza wyglada bardzo ciekawie i te cekiny jak bursztyny ... brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Fajnie, że się podoba. Buziaki. 😘

      Usuń
  3. Bardzo ładna ramka. Taka klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramka wyszła rewelacyjna :) Zaszalałaś z weną twórczą :)

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...